adsl/adsl2 forbindelse

Hej. Hvor er det trist [i]. Har bestilt 10/1 mbit forbindelsen hos TDC igen, som jeg startede ud med. Jeg fik dog et tilbud om at opgradere til 20/1 gratis, og det fik jeg så. Så modtager jeg mit 20/1 internet, og det hele kører fint, indtil jeg skal ind og spille cs, og jeg pinger 30+-, hvilket jeg synes er træls, når man har været vant til 10+-. Jeg finder ud af at TDCs 20/1 forbindelse kører på adsl2, som så medfører at de også har interleaving på, som er skyld i min 'dårlige' ping. Jeg ringer så og får bestilt 10/1 igen, men de får den ikke sat på adsl istedet for adsl2. Så ringer jeg igen næste dag, og de siger ja, nu har vi sat det til adsl og du vil kunne bruge dit net om 30 minutter. 30 minutter efter tænder jeg for nettet, og finder ud af at der ikke er ændret noget overhovedet. Jeg har fået at vide, at interleaving godt kan slåes fra, hvis jeg bliver connected på en internetnet kreds med adsl som kan trække maximum 8 mbit, men det forstår Kundeservice ikke rigtigt.

4 Kommentarer

Hallo?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kristian

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der er allerede startet en lignende tråd her på TDC Forum hvor du kan finde svar på dit spørgsmål. Se linket nedenfor.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Gamer-profil/m-p/3483#M1066

Fortsat rigtig god dag og god weekend.

Jeg har prøvet der, men der får jeg heller ingen svar.

Hallo?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P