Svar

ADSL opsætning

Hej

Er der nogen der ved om man skal have sat helt nye stik op hvis man skifter fra Dansk Bredbånd til TDC (Adsl)

pft

Dorthe

icon

Bedste svar af KPN1 15 december 2010, 22:23

Hej igen

Ja det er meget sansynligt hvis installationen ellers er intakt, så er det kun et spørgsmål om tilslutning på centralen. Nu er det svært for mig at komme med et helt konkret svar, da jeg i sagens natur ikke kender noget til forholdene omkring installationen netop på din bopæl, men forhør dig hos TDC om de har oplysninger om installationen netop på din adresse, der skulle være en mulighed

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dorthe

Velkommen her på TDC-forum

Hvis du i forvejen har fastnettelefon skal der normalt ikke ændres noget, da ADSL forbindelsen etableres over telefonnettet. Hvis du ikke har det skal du nok regne med at du skal have tekniker besøg for evnt. kabeltræk og opsætning af stikdåse.

tak for svaret, jeg har ikke fastnet men der sidder 2 stik i lejligheden, tror du de kan bruge dem???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Ja det er meget sansynligt hvis installationen ellers er intakt, så er det kun et spørgsmål om tilslutning på centralen. Nu er det svært for mig at komme med et helt konkret svar, da jeg i sagens natur ikke kender noget til forholdene omkring installationen netop på din bopæl, men forhør dig hos TDC om de har oplysninger om installationen netop på din adresse, der skulle være en mulighed

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)