ADSL i Ishøj

Hej Jeg vil høre hvornår det bliver muligt at få ADSL i ishøj.

for 8 år siden flyttede jeg til min nuværende adresse i Ishøj(Tranebakken). Hvor jeg tidligere boede tættere på centralen i vallensbæk. Men efter at jeg flyttede har det ikke været muligt at få en ADSL linie. Det kan ikke passe at man bor i storkøbenhavn og ikke kan få ADSL. Jovist jeres datterselskab yousee tilbyder mig nu en 50/10 linie - men det er delt hastighed på kabel nettet hvor jeg ikke kan være sikker på at have den nævnte hastighed. Jeg vil derfor høre om det er muligt at få en fornuftig ADSL linie - pt. kan i tilbyde mig 512/256kb. Det er ubrugeligt. Jeg skal mindste bruge 20/2 - men det kan i jo ikke levere i udkants Danmark. Det er kritisk at udkants Danmark er flyttet helt ind i Storkøbenhavn. DET ER EN OMMER

3 Kommentarer

redwoodsnemesis skriver:                    

citat: Jeg vil derfor høre om det er muligt at få en fornuftig ADSL linie - pt. kan i tilbyde mig 512/256kb. citat slut.

Hej

Du har postet dit indlæg i "Forslag og ideer"?????

Hvorfor det?

Jeg tror ikke andre kunder har mulighed for at give dig et svar på dit spørgsmål her i et brugerforum.

Ring derfor til TDC.

(Hvis du vil have det flyttet til Bredbånd, gør jeg det gerne. )

God påske!

Ja tak flyt det gerne selvom det også er et forslag; )

Hej

tak!

Hvis du ringer til tdc og får en løsning, håber jeg du skriver i din tråd, hvordan løsningern måske ender.

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P