Svar

Adobe Flash Player

• FSM
  • Deltager
  • 7 kommentarer
Jeg har lige et problem med min  Adobe flash player den virker ikke, jeg har  installeret en ny 2 gange og den virker stadig ikke,hvad er problemet????

Jeg kører windows 7

VH Finn.

icon

Bedste svar af FSM 18 september 2012, 17:52

Og til andre som har problemer med web tv så tjek tilføjelses programmer og aktiver Adobe Player så virker web tv også.

VH Finn.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej FSM

Har du hentet Adobe Flash Player til Windows 7.?

Se link:  http://www.fileparade.com/listing/110340/adobe-flash-player?pid=466&cmpid=37507&plcmtid=483365&cveid=1286161&gclid=CPbvqraavbICFY65zAodbGoA0w

Ved ikke om den virker, men prøv.

hilsen Bente

Har prøvet hjælper ikke,når jeg evt skal se vejrudsigten eller andet på pc står der at jeg skal installere Adobe Flash Player,men jeg har flash player, den starter bare ikke.

VH Finn

Hej

ikke fordi jeg vil blande mig i Bentes svar - det kan være fint nok, men

jeg syns man altid  skal hente java og flash progranmnerne fra den originale adobe-webside.

prøv at gå ind på tdc's testside og hent og installere programmet via tdc's side.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

(Hvis du ikke vil instalere browseren crome, skal du fjerne markeringen. )

ellers har jeg ikke flere bud

Jeg har været på TDC test side og kørt en test på min pc og får grønne flueben over alt.

VH Finn.

Fint med fluebenet - men prøv alige vel at installere programmet igen vis den side. Nogen gange hjælper det nemlig selvom siden ikke melder fejl.

OK, har lige hentet ny java og flash player via TDC det hjalp ikke.

VH Finn.

Ok så har jeg kun et bud tilbage.

Hvis du kan huske hvornår det flash program virkede ,kunne du prøve en systemgendannelse fra det tidspunkt.

Hej

Jeg er faktisk lidt spændt på om mit sidste bud virker eller om det hele er gået i udu. ????

Hvis det forsat ikke virker kan du forhåbentlig  få hjælp af andre. Glad humørikon 

Nej jeg mener ikke det var løsningen at rulle pc tilbage,så jeg fandt en anden løsning under tilføjelses programmer fandt jeg løsningen,Adobe var blevet deaktiveret så aktivering og det virker.Glad humørikon

Og til andre som har problemer med web tv så tjek tilføjelses programmer og aktiver Adobe Player så virker web tv også.

VH Finn.

Hej Finn

Det lyder som en rigtig god løsning. Synes faktisk at du skal markere din løsning som accepteret, så kan alle andre med samme problem nemmere få løst deres problem. Ud for dit indlæg er der en knap. Glad humørikon

tak for din tilbagemelding.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P