Svar

ADGANGSKODE TIL MAILOPSÆTNING

Jeg har misset min adgangskode til opsætning af min mailkonti , brugernavnet er ikke noget problem men adgangskoden er bare en flok prikker og jeg har selvfølgelig ikke skrevet den ind i min nye pc , så mit spørgsmål hvordan får jeg fat i adgangskoden til opsætning af min mailkonti ?

mhv IVANI [i]

icon

Bedste svar af KPN1 16 oktober 2010, 21:14

Hej igen ivani

Jeg har også et lille fif til dig vedr. din mailkonto.

Hvis din mailklient eksembelvis er Outlook, Outlook Express, Wivdows Mail eller Windows Live Mail, så kan du gå ind i kontoopsætningen og eksportere din opsætning til en fil, og gemme den på f.eks et eksternt drev. Så har du altid din opsætning af kontoen og kan importere den igen hvis det skulle blive nødvendigt, også på en anden PC, hvis det er det man vil. Så er du fri for at skulle spekulere over opsætning og adgangskoderGlad humørikon

Mvh. KPN

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ivani

Hvis du har dit TDC-logon med brugernavn og password, som jeg går ud fra at du har, så kan du logge ind på webmail under "Mit TDC" og gå ind i menuen under Indstillinger og Password og ændre dit password. Som man kan se der, skal du indtaste et nyt password og bekræfte det. Der står også en lille oplysning om hvordan og hvorledes og i hvilke mailklienter dette password skal bruges. Jeg har nogle gange gjort brug af denne mulighed når jeg opsætter min mailklient.

Prøv om dette kan hjælpe dig.

Hilsen KPN

Hej KPN !

Mange tak for hjælpen , det var det super tip som jeg ikke viste eksisterede på TDC WEB , men om ikke andet så virker det rigtigt godt må jeg sige , nu jeg har åbnet for posen ved du så hvordan jeg kan opsætte en meddelsesregl for min mobiltelefon når jeg henter mail fra POP3 konti , jeg har ialt 4 mailadresser og vil selvfølgelig helst kun have dem der er mine på min mobil som er en nokia 5800, jeg har gennemsøgt manualen men kan ikke finde noget der minder om det problem jeg har med mailadresserne

MVH IVANI

Omdømme 2

Hej ivani

Det er er godt du kan bruge min hjælp Glad humørikon men det der med regler for mobilen er ikke lige min stærke side. Prøv at surfe lidt rundt på forum for at se om der ikke skulle ligge et indlæg som måske kunne hjælpe dig. eller prøv at stille dit spørgsmål i gruppen Mobiltelefoni eller her i Mit TDC, der er nok en eller anden der har et fif, som kan hjælpe dig på vej  Blinkende humørikon

Mvh. KPN

Omdømme 2

Hej igen ivani

Jeg har også et lille fif til dig vedr. din mailkonto.

Hvis din mailklient eksembelvis er Outlook, Outlook Express, Wivdows Mail eller Windows Live Mail, så kan du gå ind i kontoopsætningen og eksportere din opsætning til en fil, og gemme den på f.eks et eksternt drev. Så har du altid din opsætning af kontoen og kan importere den igen hvis det skulle blive nødvendigt, også på en anden PC, hvis det er det man vil. Så er du fri for at skulle spekulere over opsætning og adgangskoderGlad humørikon

Mvh. KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P