Svar

adgang til WEBTV

• 0 kommentarer
Jeg kan simpelthen ikke få adgang til tdc webtv, har fået adgang til tdc play og webmail, men da jeg gik ind på webtv bad den om tlf nummer og kontonummer, da jeg tastede det skrev den at jeg ikke kan få adgang til tdc webtv, jeg har tdc home trio, har tjekkede den hjælpe side den henviser til men kan ikke finde grunden til at jeg ikke har adgang? det er selfølgelig meget muligt at det er en fejl 40 [i] men nogen der måske ved hvad jeg gør forkert og kan hjælpe?

icon

Bedste svar af Rabo 7 november 2010, 15:18

Hej nabo

Det skyldtes en fejl i vores system, hvor der lige skulle en manuel opdatering til.

Prøv at tilmelde dig igen, så skulle det gerne virke.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nabo

Det skyldtes en fejl i vores system, hvor der lige skulle en manuel opdatering til.

Prøv at tilmelde dig igen, så skulle det gerne virke.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Ansat i TDC

Jeg har nøjagtig det samme problem. Hvad gør jeg så ?

Er det noget i selv opdager, eller skal jeg skrive til jer et eller andet sted ?

M.v.h. Laila

Jeg har samme problem - har den rigtige pakke, men ingen adgang..... Gal humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej perr

Når jeg slår dig op i vores system i dag, står du til at have adgang, om du også har gjort det i går, tør jeg ikke sige.

Men prøv lige give det et forsøg igen, og se om det ikke virker nu, ellers sig til.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Ansat i TDC

Jeg har nøjagtig det samme problem. Hvad gør jeg så ?

Er det noget i selv opdager, eller skal jeg skrive til jer et eller andet sted ?

M.v.h. per

Har tilmeldt mig WebTv på min Home Duo Secure pakke i går.

Fik at vide, at det skulle virke med det sammen, men jeg kan ikke opnå adgang.

Gør jeg noget forkert ved blot at bruge mit TDC login ?

Hejsa. Jeg har samme problem som de andre kan ikke se webtv. selvom jeg har adgang til det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)