adgang til tdcplay

Jeg har mobil mixmedia.. og jeg har fået at vide at jeg har gratis adgang til tdc play, men når jeg så prøver at oprette en konto eller hvad man kalder det, siger den at jeg skal intaste mit fastnetnummer?? det forstår jeg ikke, jeg har ikke bredbånd hos tdc, men er det så fordi jeg kun kan få det på min mobil eller hvad? fordi jeg fik at vide at jeg kunne have det overalt..

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

http://musik.tdconline.dk

Klik på "Opret TDC Login"

Sådan opretter du TDC LoginDe fleste TDC-kunder kan logge ind med deres telefon- og kontonummer (mobil- og kundenummer, hvis du er mobilkunde)

Indtast dine TDC-data i felterne nedenfor

Telefon- eller mobilnummer*HjælpKonto- eller kundenummer*Hjælp
Ja, det har jeg også, men når jeg så er logget ind, står der oppe i højre hjørne at jeg ikke har tdc play adgang, også trykker jeg der, også er det der den spørger mig om tingene.

Omdømme 2

Er det et nyt abonnement  ?

Der kan godt gå nogle dage før din Play-adgang bliver aktiveret

Det har jeg gjort, men når jeg så er logget ind, står der oppe i højre hjørne at jeg ikke har tdc play adgang, og det er når jeg så trykker der at den kommer med spørgsmålene.

nej jeg fik abbonnomentet i 09.. og jeg har gjort det for en uge siden ca.

Omdømme 2

Så må du vist have fat i den her:

http://www.tdcmusikhjaelp.dk/?page_id=501

TDC PLAY Mobil support (TDC Mobil)
For dig der har et TDC Mobil-abonnement:
- Mobil Nordens kundeservice - Telefon 80 80 80 20

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Du har adgang til Play på din mobil enten via m.tdc.dk eller mobil apps hvis du har en smartphone. Login på web kan bruges til at gemme playlister og lave fast track (overføre mobilfiler til din mobil) Du kan ikke streame eller downloade musikfiler til afspilning på pc med mindre du har et tdc bredbånd.

Undskylder forvirringen. Håber du bliver glad for TDC Play alligevel.

DBH

C

okay tak for hjælpen :-)
- jeg havde bare forvirret mig selv så. tak! 

Hvis min telefon derefter siger at den ikke kan oprette en påledlig dataforbindelse til serveren.. hvad gør jeg så`?

Omdømme 2

Hey Julie

Hvilken mobil her du?

For at bruge Play på m.tdc.dk skal du være på mobilnetværk. Husk al datatrafik der bliver genereret af Play er inkluderet i dit abonnement.

DBH

C

Jeg har en htc hero.. men den kan godt gå på nettet men den virker bare ikke med lige det...

Omdømme 2

Hey Julie

Med en Hero vil jeg anbefale at du henter TDC Play app ned fra Android Marked. Det er langt den lettest måde at afspille musik på en android.

Læs mere her: tdc.dk/playapp

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8