adgang til tdcplay


Jeg har Duo abb. og dermed ubegrænset adgang til musik, men jeg får at vide at jeg ikke har adgang----hvorfor?

sylvia

3 Kommentarer

Hej Sylvia--

Det kan være flere grunde til at det ikke virker. Den som ofte forekommer er at du ikke er blevet bredbånds valideret. Kort forklaret, går det ud på at siden skal finde ud af at du er kunde hos TDC.

Du kan prøve at følge den her guide http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25240 - den hjælper til at finde ud af om du er bredbåndsvalideret, og ellers kan den hjælpe dig med at blive det.

Når du har fulgt den guide, og du nu kan se dine regninger, kan du trykke på http://musik.tdconline.dk, oppe i højre hjørne vil der enten stå: "Du har aktiveret TDC Play (Web)" så skulle det gerne virke og du har mulighed for at høre og downloade musikken. Hvis det stadig ikke virker vil der stå. ”du har ikke aktiveret TDC play. Tryk her for aktivere” Så kan du trykke på det link, indtaste dit fastnet telefonnummer plus dit kontonummer.

---

Hvis den stadig kommer frem med en fejl, kan det være fordi du har en gammel bruger hos TDC som allerede er bredbåndsvalideret, altså en bruger som allerede er klar til at bruge play. Det kan være en gammel mail du har haft hos TDC. Hvis du ikke kan finde den gamle bruger, så bliver du nødt til at kontakte os. Du kan se hvordan det nemmest gøres ved at klikke her: http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hej.

Jeg har fundet en lidt alternativ løsning.

Jeg har tidligere haft abb. på TDCplay, så der forelå et gammelt login og pass.

DERFOR

Venlig hilsen

Sylvia Rennison 

Godt at høre at du fik det til at virke. Glad humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)