adgang til tdc-play

Jeg har lige fået oprettet min bredbånd i sidste uge. Men da jeg bestillingen ikke fik noget kontonummer med, kan jeg ikke få adgang til TDC-play. Jeg ringede til kundeservice som ikke vil oplyse mig det. Hvor lang tid kan jeg regne med der går før jeg får første regning og dermed kan komme igang med at bruge det produkt jeg egentligt valgte TDC ud fra?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ved ikke hvorlang tid der går inden du får første regning, men jeg vil gætte på at du får den til den første.

Men jeg er sikker på at du har fået et konto nr. for du har vel fået en ordre bekræftelse, der står dit konto nr. også på.

Jeg har desværre ikke modtaget en ordrebekræftigelse :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Så må du nok prøve at ringe til kundeservice igen.

der er normalt ikke nogen problemer med at de kan hjælpe dig med at få adgang til play.

og er der problemer kan du bare hendvise til siden hvor man opretter adgang, der står nemlig at man kan ringe til kunde service og få hjælp til at få adgang til TDC play.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)