Adgang til router

Jeg kan ikke logge ind på min bredbånds router. Den ligger på addressen http://192.168.0.1/ hvor jeg får et login popup men brugernavnet admin og tomt password giver ikke angang (401).

Jeg skal bruge adgangen til port forwarding da jeg har fast ip så hvordan kommer jeg ind på den?

6 Kommentarer

nevermind, brugernavn og kodeord stod på bunden af den...Glad humørikon

... og jeg har samme problem med min HTC. Kan ikke logge på WiFi selvom jeg bruger password, som sidder i bunden af routeren.... og hva' gør man så ???

Hvad bruger jeg som password og brugerID til tdc's box efter at jeg har resettet den?

Karsten

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kwh42

Jeg har samme password til alle tjenester på TDC, dvs. TDC Play, Webmail, Selvbetjening og TDC Forum.

Hvis du ikke har ændret noget, må du kunne bruge det samme password og adgangskode som til TDC Forum.

Og det har ikke noget at gøre med om du har resat Homeboxen, det har jeg selv prøvet.

hilsen bbs

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
I blander tingene sammen her.

I bunden står der en kode. Det er koden til det trådløse netværk - hvis man vel at mærke ikke har ændret den....

Hvis man resetter homeboxen - så er Username = admin og password skal stå blank.

Vh

peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Adressen til routeren er i det øvrigt 192.168.1.1

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$