adgang til Play

Er oprettet som TDC Bruger og er også registreret med alle mine abonnementer.

Når jeg logger ind på Play og vil afspille et nummer, får jeg følgende i en lille sort box:

Info

Dit login giver ikke adgang til at afspille musik i TDC Play.

Det kan skyldes en af følgende:

1. Dit TDC Login skal være knyttet til dine TDC produkter så vi ved, at du er TDC kunde. Læs mere her:

2. Du skal være kunde hos TDC for at bruge TDC Play.

Nedenstående 5 produkter giver adgang til musik i TDC Paly:

. TDC Bredbånd

. TDC Home Duo

. TDC Home TRio

. TDC Mobilt Bredbånd

. TDC Mobil

Luk

Jeg har TDC fastnet, TDC Mobil og Yousee Bredbånd og har ikke haft problemer tidligere.

Jeg kører WIN 7 med den nye IE 11.

Nogen forslag ???

Musiknørden

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu skriver du, at du har Yousee bredbånd - hvorfor så ikke benytte sig af Yousees musikløsning?
Jeg har brugt TDC Play siden starten og er glad for det - indtil nu, hvor jeg blev smidt af ??? og jeg bryder mig ikke om layoutet hos YOUMusic, hvorfor jeg gerne vil fortsætte hos TDC Play.

I øvrigt har jeg talt med supporten hos TDC, der oplyser, at der er sket en fejl inde i systemet, idet jeg selvfølgeligt skulle have adgang. De arbejder nu på sagen.

Så løsningen vil fremkomme fra TDC på et tidspunkt - men tak for forslaget.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Bare i orden.

Håber det lykkedes for dem, at finde en løsning hurtigst muligt. Glad humørikon

Jeg har lidt samme problem, her net over yousee, men har brugt TDC play, da jeg syntes bedst om den. Nu virker den ikke mere.

Jeg har home trio + pakken, jeg kan ikke logge ind på tdc play, (kan ikke finde mit abbonnement).

Jeg bruger mit tdc-logind, og det virker på tdc.dk.

Hvad gør jeg?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P