Adgang til menuen i TDC Play Musik via Samsung galaxy S7

Jeg har en Samsung Galaxy S7, og kan ikke tilgå menuen/indstillinger i TDC Play Musik app'en.

På tidligere model Samsung Galaxy S5, kunne man blot holde "multitasking" kanppen nede i 1-2 sekunder, for at får vist menuen. På S7 aktiver dette blot Delt-skærm/split-window. Delt-skærm funktionen kan ikke slås fra på S7.

Så mit spørgsmål er blot, hvordan kommer jeg så ind til indstillingerne i app'en?

mvh

Mikkel

2 Kommentarer

Hej Mikkel

Det er også noget rigtigt rodGlad humørikon Ingen hos TDC support kunne hjælpe mig..
Går i app indstillinger find Tdc play app'en. Så går du til meddelelser "indholdet er skjult" og aktiver den sidste, der hedder "skjulindhold på låseskærmen"
Så er du som sådan klar Glad humørikon For at finde indstillinger når du åbner TDC Play app' skal du over på noden "inspiration" og så holde knappen på højre side af Homeknappen inde indtil den dukker frem Glad humørikon håber dette hjælper Dig..
PS. For du problemer med at afspille mere end Ca. et par numre når telefonen er i strømbesparende tilstand så er der også en løsning på det Glad humørikon
Mvh. Claus
Super! Det virker sku!

Tusind tak for hjælpen. :-)

/Mikkel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$