Svar

Adgang til homedisk son netværksdrev ustabil

Hejsa

Jeg har tit probleme med at forbinde til min homedisk når det er tilknyttet som netværksdrev. Det kan ikke vise indholdet på drevet eller også er der simpelthen ikke forbindelse til drevet.

Det jeg gør for at få forbindelse igen er at afbryde forbindelsen til drevet, genstarte computeren og tilknyttet drevet igen via websiden. Ikke særigt holdbart i længden.

Jeg kører windows 8.

Er der andre der har/har haft det problem og hvad har I gjort for at afhjælpe det?

icon

Bedste svar af Stephen1 15 marts 2013, 20:15

Hej

Jeg har brugt følgende vejledning fra MS-ERIK:

/t5/Mit-TDC/Homedisk-NCReconnector-enten-eller/m-p/65867

og lavet en manuel oprettelse af HomeDisk som netværksdrev på en ny pc med Windows 8. Det vil sige, jeg har slet ikke NCReconnector på pc'en, og forbindelsen fungerer helt uden problemer. Glad humørikon

Mvh

Stephen

Se original

3 Kommentarer

Hej,

Jeg har det samme problem og har endnu ikke fundet en løsning. Håber andre har en løsning på problemet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg har brugt følgende vejledning fra MS-ERIK:

/t5/Mit-TDC/Homedisk-NCReconnector-enten-eller/m-p/65867

og lavet en manuel oprettelse af HomeDisk som netværksdrev på en ny pc med Windows 8. Det vil sige, jeg har slet ikke NCReconnector på pc'en, og forbindelsen fungerer helt uden problemer. Glad humørikon

Mvh

Stephen

Hejsa

Fedt det prøver jeg :-) Tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)