Adgang til forum

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har nu oprettet et ikke kunde login til  forum for at kunne stille dette spørgsmål.

Hvorfor bliver jeg nægtet adgang til forum med mit "normale" TDC kunde login ?

Det virker til alle andre TDC login funktioner !

Jeg har haft adgang, men i marts/april (tror jeg det var) blev jeg smidt af med beskeden om at jeg er nægtet adgang.

Jeg skrev en mail til support, fik meldingen at jeg skulle kontakte  support på telefon.

Det gjorde jeg, talte med en flink supporter, som mente det var noget med min IP adresse !, selvom han også blev smidt af med mit login !!

Jeg har fler gange rykket for svar, men ikke hørt noget ??

Jeg har skrevet en klage på mail, men har ikke hørt noget ??

Kan nogen give mig svar ??

Hvis moderator har lukket mig ude må han vel vide det ? dette er en opfordring til at sende mig en PM

hilsen

lha

22 Kommentarer

Hej lha

Jeg går lidt ud fra, at dit første brugernavn her på forum var lha. Det har jeg søgt på og læst dine tråde. EEN ting kan jeg love dig helt bestemt. Du er ikke smidt ud.

Hvilken grund der så kan være, ved jeg ikke, men jeg gætter på noget, som jeg selv har haft kendskab til.

Jeg havde engang sidste år to TDC-login, og så ville systemet ikke lukke mig ind på forum. Nu siger du, at du har oprettet et TDC-login nummer 2. Jeg synes det tyder på, at der kunne være et 3. TDC-login, som måske er så gammelt, at du ikke kan huske det. (Jeg kunne ikke huske et skjult login.) Jeg skriver dette indlæg, fordi du måske på et senere tidspunkt kan få problemer med to eller flere TDC-login når du skal benytte TDC's servises.

Da det tilsyneladende er så svært at få svar fra TDC, kan jeg dårligt anbefale dig at skrive til TDC, men en opringning til kundeservise, må kunne kaste klarhed over hvor mange TDC-login du har.

Der er rigtig mange kunder der meget gerne vil have moderatorerne til at skrive en PM. Uden at vide det, tror jeg ikke, du skal sætte næsen for højt op efter at modtage en PM, selvom man aldrig, skal sige aldrig. I mellemtiden kunne du jo prøve at ringe til kundeservice, og så give en tilbagemelding her i tråden.

I øvrigt vil jeg anbefale dig at følge med i denne tråd, da der også er en kunde der ikke har fået et svar fra TDC: Læser..læser ikke, svarer.....

Hej MajaH

Tak for svar. Du gætter rigtigt mht. navn, men ikke helt med hensyn til antal login. Det kunde login jeg har og som virker til mail og selvbetjening, har jeg haft i rigtig mange år -uden problemer i øvrigt.

Det var netop den tråd du henviser til, der triggede mig til at prøve at lave et login, som ikke relaterer til mit kundeforhold til TDC.

Hvis det har noget at gøre med det som du nævner måtte det da være en smal sag for den support tekniker, jeg har talt med, og kender navn og mail på.

Bortset fra et svar fra ham, hvor han bad om IP adresse, har han ikke reageret på adskillige rykkere for forklaring.

lha

Hej med dig.

Ak ak....hvis man kunne leve af tålmodighed, kunne nogle være ganske velnærede Blinkende humørikon

Hvad er en PM?

Hej igen

Jeg fatter altså ikke hvorfor TDC ikke svarer.Gal humørikon Det må stå for deres egen regning.

Jeg har søgt på TDC-webside ang. et login til forum og fundet dette:

For at kunne deltage i debatter, stille spørgsmål og hjælpe andre på TDC Forum, skal du have et TDC Login. citat: "Har du allerede et login, skal du logge dig ind med det i loginboksen ovenfor. Hvis du ikke har et login, skal du oprette et ved at... " citat slut.

Hvorom alting er, så har du ihvertfald to login NU, og det kan måske give problemer senere hen. Så hvis du får problemer evt. med selvbetjening, play eller web så kan det være derfor.

Jeg kan oplyse at jeg fornylig har fået ny ip-adresse og at jeg har været på forum fra en pc, der ikke er min og som derfor har en anden IP-adresse. Jeg har ingen problemer med at logge på forum med mit TDC-login.

Derudover kan jeg desværre ikke kaste mere lys over dit problem, måske andre kan.

Hej

Jeg kan se lha ikke er online så jeg svarer dig llige.

En PM er en Privat Meddelelse. Hvis du klikker på min avatar (blå billede med ramme) kommer du ind på min profilside. Ude til venstre kan du klikke på et link der hedder "send en privat meddelelse til denne bruger"

Hvis du sender en meddelelse på denne måde er det kun dig og den person du sender til, der kan se hvad der står i den meddelelse. Glad humørikon

Ok bedstemor, takker Blinkende humørikon

Vh Jesper

Hej

Jeg har nu sendt en PM til forum moderator,  med det håb at det vil "fremtrylle" et svar,

Det ikke rart at læse at men er bortvist og nægtet adgang uden at kende en begrundelse  !!

lha

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lha2 aka lha

Jeg skriver her til dig, efter at have modtaget PM fra dig. Men så kan de andre også følge med og måske kan vi sammen komme frem til, hvad søren som sker.

Jeg vil starte med at undskylde på vegne af min kollega, som du har været så tålmodig overfor. Han har måske ventet svar fra mig - og jeg rendte panden imod muren med et par kunder.

Jeg vil i morgen - eller i løbet af næste uge, så snart jeg får en stund til at sætte mig sammen med Rasmus, som også skriver her på forum og som er vores ekspert i log in og SSO. Vi kikker sammen på, hvad der er sket for dig.

Hvis du havde været ny, kunne jeg have skudt fra hoften. Vi oplever nogle gange, at folk ikke modtager den mail, som de skal svare på, for at verificere at de er. Også når den ikke bliver svaret på, lukker systemet dem automatisk. Men det kan det jo ikke være, når du har haft den til at virke, dit log ind.

Så endnu lidt tålmodighed - dem som lever af det bliver endnu rigere - også vender jeg tilbage. Du skal være velkommen til at rykke mig for det Blinkende humørikon

Hilsen

Hej Patrick

Tak for hurtig response på min PM.

Ser frem til en forklaring

hilsen

lha

Noget nyt ??

Forsøgt at indsætte billede  nu fjernet

Det lykkedes ikke lige med billed Blinkende humørikon

lha

Nåå jeg er for ny til det med billeder !!!!

lha

syns det er fjollet, at nye brugere ikke må lægge billeder op.  Kan du heller ikke slette indlæg?

Der hvor du har lagt et billede ind, helt ude til højre står der indstillinger. Hvis du har fået den mulighed står der at du kan slette dit indlæg. Bare et forslag.

forum.JPG

Sker der noget så jeg undgår den besked eller får jeg at vide hvorfor ??

Du skal være velkommen til at rykke mig for det Blinkende humørikon

Hej

Så gik der en måned, så jeg rykker for svar.

jeg motages stadig med dette :

forum.JPG

og når jeg følger linket nederst dette:

forumA.JPG

Håber på nyt

lha

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej iha2

Nu bliver mormor/Bente snart sur på TDCGal humørikon Det kan da ikke være rigtigt, at du skal vente så længe.

TDC VÅGN NU OP og hjælp stakkels iha2, det her kan ikke være rigtigt.Gal humørikon

hilsen en sur mormor/Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg starter med at lægge mig ned på ryggen og vise mave i ren undskyldning over at jeg nu er "hurtig reaktion på PM" og derefter ikke har gjort en hujende <BIIIIB> for at hjælpe!!!!

UNDSKYLD!!!

Heldigvis er der een som har haft skrevet til mig, at jeg har et hængeparti på denne tråd, i en PM, så nu er jeg her.

Jeg vil tro, det er den mail adresse du har brugt på din oprindelige, som er blevet spærret af een eller andne grund. Det kan ikke være din IP adresse, fordi det så i givet fald ville have forhindret dig i at bruge det nye alias du har lavet.

Jeg har altså brug for at du sender mig endnu en PM (!!!!) med den oprindelige mail adresse, så jeg kan søge den op i det filter, som forhindrer nogle i at komme ind.

Og så er det herefter, i denne tråd tilladt at råbe af mig i PM, hvis ikke jeg giver nok opmærksomhed til tråden her. Men i PM, jeg kan ikke høre når I råber på tråden, hvis ikke nogen fortæller mig det!

Og så er det vel egentlig heller ikke TDC, men mig som skal vågne op?  Glad humørikon

Anyway, I har min opmærksomhed i denne tråd. Nu. Undskyld tidligere  uopmærksomhed

Hilsen

Omdømme 3

Hej Patrick

Godt der var en der sendte en PM og uha nej da jeg turde ikke råbe af dig i en PMHumørikon griner højt

Det var derfor jeg råbte op her og det har åbenbart virket, lidtBlinkende humørikon

hilsen BenteHjerte

Hej Bente

Tak for hjælp med "råbet".

Jeg har sendt endnu en PM til Patrick med de oplysninger han efterlyser !

Så får vi at se om der findes en forkllaring.

mvh

Leif

Omdømme 3

Hej leif

Det var da så lidt, skulle det være en anden gang.Blinkende humørikon

Det er nu ikke kun min fortjeneste, en anden har sendt en PM, og det har fået Patrick op på dupperneHumørikon griner højt

Vi hjælper gerne hinanden her på Forum, det synes jeg er så dejligtBlinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints lha har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Så lykkedes det for Patrick at få mit normale login til at virkeGlad humørikon

Jeg har endnu igen forklaring, mest af nysgerrighed ville det være rart.Humørikon frustreret

Lha  (oprindelig) !

Leif

Omdømme 3

Hej Leif

Tak for tilbagemelding, super du har fået dit normale Login tilbage Humørikon griner højtog ja en forklaring ville da ikke være af vejen, vi andre er jo også nysgerrigeHumørikon frustreret

hilsen Bente/bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P