Svar

Adgang nægtet til TDC Play

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej alle

Er der andre der ikke kan afspille musik i Windows Media Player 11, jeg får at vide at jeg ikke har adgang til TDC P
lay og jeg har været kunde siden det startede.!!!

hilsen Bente
icon

Bedste svar af 2515 19 februar 2014, 10:58

hej bbs.

hos mig er det i perioder,så ber den om ny play licens men det er ikke altid det lykkes.men så efter et par dage virker det ok.jeg har aldrig fundet ud af hvorfor.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej bbs.

hos mig er det i perioder,så ber den om ny play licens men det er ikke altid det lykkes.men så efter et par dage virker det ok.jeg har aldrig fundet ud af hvorfor.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2515

Ja det er også det jeg oplever, så jeg tror det er en fejl i TDC Play, men det er da irriterende når man nu lige vil høre musik, forøvrigt kom min adgang tilbage efter et stykke tid.

hilsen Bente
Jeg har problemet på mit tv lige nu, men på mobilen fejler det ikke noget... Nogen der kan hjælpe?

Prøv evt at logge ind på TDC online normalt via dien browser som om du batre skulel ind i selvbettheningen. DErefter virker linket til TDC Play måske også. Det er dumt og burde ikke være sådan, men det er det enset der duer for os. Jeg har i al den tid vi har haft TDC abonnement og der har været TDC Play været irritetet over den besværlige indlogning. Man kan downloade numre til fx sin PC. Men når man vil spille dem senere, bliver man promptet til at logge på TDC (klart nok at det kræver licens). Men her er det linket ALDRIG virker når vil logge på med vores adgangskode. "Du har ikke adgang til TDC play" får man at vide, selvom det klart indgår i vores Home Trio abonnement, TDC Play er tilmeldt dette, adgangskoden tastes rigtigt, og vi ubetinget BURDE have adgang. Men vi skal alstå først åbne en browser, logge ind på TDConline, og så på TDC play; når vi derfter prøver at spille musikken, skal igen logge på, og får så at vide at "din licens er blevet fornyet", hvorefter musikken virker. Hvorfor kan TDC ikk bare sørfge for at ens normale login virker med det samme, når de nu rent faktisk promplter en for at indtaste den ved forøsg på afspilning? Har prøvet at forklare det til Hotline, men de forstår det ikke og opfordrer bare til at prøve igen en anden dag.

PS.Ddenne tråd står som 'løst' og man skal klikke på link til 'løsning'. Men jeg kommenr bare til nogle andre der har samme eller lignende problem. Hmmm, det ser sikkert godt ud TDCs egen statistisk når problemer 'løses' på den måde..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)