Adgang eller ej til TDC Play med kun et mobilabn.


Hej,

 

Jeg vil gerne en gang for alle have konfirmeret om man med et TDC mobilabonnement kan bruge TDC  Play på computere.

 

Supporten er i starten af samtalen meget vedholdende i deres svar som er at, der skal et bredbåndsabonnement til. Jeg har haft 4 opkald til supporten vedr. dette spørgsmål.

 

Et par af dem jeg har snakket med giver mig ret i at, der bør være adgang og lovede at vende tilbage, hvilket ikke er sket.

Et par stykker afviser blankt alle forsøg på,fra min side, om at henvise til sider, hvor nedenstående erklæres for ugyldigt, men de har indtil nu ikke kunne give mig svar på, hvor jeg kan finde lige netop den beskrivelse.

 

Jeg har henvist til steder såsom:

 

http://mobil.tdc.dk/support/publish.php?id=33372#mobil, hvor der under punktet "Jeg har mobil" står følgende

 

Hvis du har et mobilabonnement ved TDC, så har du altid adgang til musikken i TDC Play - både via TDC Play-app'en eller via TDC Play på din computer. Du har desuden adgang til at leje Film og serier på TDC Play på din computer. Hvis du har tilkøbt Film- og Seriepakken, så kan du også se film og serier, både på TDC Play og via TDC Play-app'en

 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=23000&dogtag=p_help_play_musik_faq

 

under punktet mobil.

 

Jeg er måske ikke den skarpeste kniv i skuffen, men jeg kan ikke, i de beskrivelser, uddrage andet end man med et TDC mobilabonnement bør have adgang til Play på computeren. Er mine antagelser ikke korrekte bør TDC i det mindste omformulere teksten.

 

For en god ordens skyld vil jeg nævne at, jeg kun har et mobilabonnement og en Nokia Lumia 920 og de fleste af de ninja tricks der bliver foreslået i denne og andre tråde dur ikke. 

 

 

Håber der er hjælp at finde her :-)

 

Venlig hilsen

 

Jan Hansen

1 Kommentar

Hej Jan,

Først og fremmest vil jeg sige mange tak for dit indlæg.
Jeg er helt sikker på at dette vil være en afklaring og hjælp for mange af vores brugere.

Tidligere var det på den måde at TDC Play var tilknyttet den enhed du abonnerede på. Eksempelvis at TDC Play kun virkede på mobiltelefonen.
Her fra ca. marts måned i år blev dette lavet om, så der gælder de regler du så fint har henvist til på de følgende links:
http://mobil.tdc.dk/support/publish.php?id=33372#mobil

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=23000&dogtag=p_help_play_musik_faq

 

Det er dog meget beklageligt at du har modtaget forkert information fra vores support omkring dette.

Hvis du skulle sidde i den problemstilling at det ikke virker for dig, vil jeg meget gerne hører nærmere så vi kan hjælpe dig?

Personligt har jeg lige testet dette med mit eget mobil abonnement i går aftes på en adresse hvor internettet ikke er via TDC.
Jeg loggede ind på Play via vores hjemmeside og havde fint adgang til mine playlister.
Det var ikke noget problem at afspille nyt musik samt at ændre på playlisterne.

Det bør måske lige nævnes at jeg benyttede Chrome ved denne test.

Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål engang for alle Glad humørikon

Venlig Hilsen

Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)