Abonnement spærret

Hej vi kan ikke ringe fra mobil telefonen og får besked om at abonnement er spærret selv om alt er betalt.

Hvad kan vi gøre?

Mvh Henriette

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Et af de nyeste tiltag mod stjålne mobiltelefoner er at teleselskaberne kan spærre totalt for disse ved hjælp af en IMEI-spærring.

Desværre sker der nogle gange det at teleselskaberne fejlagtigt kommer til at IMEI-spærre en telefon.

Der kan være andre årsager til en spærring end dette, men uanset hvad årsagen er så skal du fejlmelde den spærrede telefon til TDC.

Henvend dig til kundeservice:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob

Mvh FN ;-)

Daws i kundeservice

Jeg er i den situation at min regning fra 1.12.10 - kundenr. 409 058 322 mobil 20442102. årsagen var at jeg i slutningen af okt tog til Ghana og af udforudset årsager måtte trække PBS betalingen pr. nov tilbage men ville betale 1.12.10. det viste sig umuligt fordi jeg ikke havde fået etablet mig med NemID og derfor ikke kunne benytte netbanking fra Ghana. derfor måtte jeg acceptere ikke at kunne betale før jeg var tilbage i Danmark pr. 1.3.11. Mobil faktura for feb blev betalt som den skulle. 3.3.11 kunne jeg etabler min netbank med NemID og dermed betale faktura 409 058 322 + 200 kr for at få åbnet mobil forbindelsen igen. desværre er jeg ikke i nærheden af nogle der har mobil eller fastnet lige nu og kan derfor ikke ringe til jer. er der en mulighed for at I kan fortælle mig hvad jeg ellers skal gøre for at få åbnet min mobil? på forhånd tak for hjælpen - svend laursen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)