Abonnement på iPhone 4

Hej TDC og andre lystige læsere.

Jeg vil nu fortælle jer min historie, med henblik på et par spørgsmål:

Jeg var den heldige og tilfredse TDC-kunde der den 13. august modtog en SMS fra TDC omkring deres netop oprettet venteliste til den nye iPhone. Jeg skyndte mig hjem og skrev mig op med det samme. Den 26. august offentliggjorde TDC så deres nye telefon samt abonnementer hertil.

Få dage efter fik jeg besked på at det nu var min tur. Jeg var som et lille barn til juleaften igen og jeg fik hurtigt klaret 'købet', som jeg håbede det var. Men da jeg samtidig skulle lave ejerskifte på mit nummer, gik der åbenbart koks i den - hvilket jeg dog først fik at vide et godt stykke tid efter.

Jeg ventede 3 uger med at ringe til dem, fordi jeg fandt ingen grund til at ringe ind og opføre mig som et lille barn, der blev sur over ikke at have modtaget en sk*** telefon. Men jeg ringede nu, fordi det kunne jo være at jeg fik fat i en der kunne fortælle mig noget -  og sørme så, 2 minutter efter jeg er kommet igennem får jeg at vide af en god supporter, at anmodningen om ejerskifte er blevet afvist pga. manglende underskrift.

Her kommer mit første spørgsmål: Burde TDC ikke have kontaktet mig, og ikke den anden vej rundt, for at fortælle det? Men ja, jeg ved godt at det har været kaos, og det er også fint nok.

Ham den flinke supporter (og intet ondt om jeres kundeservice, det er klasse og altid glade mennesker i den anden ende af røret) fortalte mig så, at jeg skulle bare tage ind i en TDC butik nær mig og få løst den lille fadæse.

Den 28. september får jeg så lavet et ejerskifte på det abonnement som bliver oprettet. Den flinke TDC-dame fortæller mig at jeg skal tage hjem og ringe til dem, og så skulle den være i vinkel. Jeg følger naivt/ignorant hendes råd.

Jeg kommer hjem samme dag og fortæller hende den nye flinke supporter i røret om hele episoden, hvorefter hun efter et godt stykke faktisk indrømmer at jeg skal skrive mig op på venteliste på ny! Hvad er det, tænker jeg? Men det gør jeg så.

Herefter får jeg så kigget på min kopi af det ejerskifte jeg har fået lavet og kan se, at det vedrører sig faktisk mit nye abonnement, som ikke har noget at gøre med min gamle telefon men med den nye. iMedia er abonnementet, og det er det jeg skal have på min iPhone.

Men her kommer så rosinen i pølseenden og det gyldne spørsgmål:

Hvad filan skal jeg trykke når jeg faktisk når til selve købet? Skal jeg skrive at jeg har abonnement og dermed købe den uden til 6000 kr. eller skal jeg skrive at jeg skal oprette samtidig?

Ellers tak for jeres altid gode vejledning og service TDC. Håber der er en eller flere der kan finde hoved og hale i smøren og har tid til at vejlede mig endnu engang.

Hilsen den fortvivlede.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lundeman

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg har læst dit indlæg med stor interesse, og kan kun beklage, det forløb du har været igennem.

Jeg vil gerne hører hvordan det er gået dig. Har du fået din iPhone eller er du stadig på venteliste?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8