Abonnement kr 229 men min Saldo er kr.:299,04 ????

• avj
  • 0 kommentarer
Jeg har følgende abonnement men min saldo er 299,04. Jeg er lige skiftet over til TDC for 4 dag siden så jeg forstår ikke hvorfor min saldo kan være 299,04. Betaler jeg ekstra for facebook? Det kan ikke ses af følgende, som jeg læser det har abonnementet frit dataforbrug?

Mobilpakke 2T/3GB

Hvis du kun har brug for lidt snak, men vil surfe på mobilen, skal du vælge mobilpakken med 2 timers tale og 3 GB data.

Mobilpakken giver dig:

• TDC til TDC
  • TDC Play
  • 2 timers tale
  • 3 GB data
  • Fri SMS+MMS
  • FamilieFordel
Høj hastighed på nettet

Nu er du altid sikret en god og hurtig oplevelse, når du er på nettet med mobilen.
Du får helt op til 15 Mbit hastighed.

Abonnementspris uden ny mobil PrisAbonnementspris med ny mobil PrisPriser på forbrug/andet Pris

Abonnement pr. måned229,00Oprettelse0,00Mindstepris i 1 måned229,00Abonnement pr. måned i bindingsperioden på 6 måneder229,00Abonnement pr. måned efter bindingsperioden på 6 måneder229,00Oprettelse199,00Mindstepris i bindingsperioden på 6 måneder1573,00Opkaldsafgift0,00Minutpris pr. påbegyndt minut
(til TDC mobiler/til andre efter de inkluderede timer)0,00/0,69Sms0,00Mms0,00Datatrafik pr. MB0,00Minutpris videotelefoni2,00Prisen forudsætter betaling via Automatisk Kortbetaling, ellers opkræves et betalingsgebyr0,00Betalingsgebyr, betalingsservice5,04Betalingsgebyr, manuel betaling49,00

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Log på "Mit TDC" se på "Specifikationen" hvrdan de er kommet frem til beløbet

Jeg her endnu ikke fået koden. Men jeg kan på ingen måde se hvordan de skulle have mulighed for at kræve ekstra, så jeg annullerer mit abonnement.

Men tak for svaret.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej..

Er der ikke noget med at tdc. tager 199,- kr i oprettelse af abonnement!

Derefter så tror jeg evt. 100,04 kr. kan være forbrug som tdc blot oplyser status på etc. Din snakke/sms/mms så du ved hvor du ligger henne i dit forbrug.

Med venlig hilsen

Munk

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

De 0,04 kommer jo nok fra betalingsservice gebyret på kr. 5,04 men resten har jeg heller ikke kunnet regne ud. Det er jeg dog overbevist om at Regningsservice kan på telefon 80808018

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)