Abonnement - HomeDuo Basic

Kan TDC uden videre ændre ens abonnement uden varsel? Nu har man pludselig opkrævet abonnement på mobil, hvor jeg før betalte efter foretagne opkald.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mason68

Nej vi kan ikke ændre dit abonnement uden varsel.
Hvis du tænker på ændring for TDC Mobil per 1. Maj, så blev det varselt på regningsvelæg eller per brev.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er rigtigt at der kom brev ud angående mobilabonnemet som hidtil havde været gratis kom til og koste 19 kr. fra 1. maj - plus vi også skulle til betale 25 øre for sms leveringsrappoter altså 50 øre for at sende en sms med rapport. Jeg får ikke noget ekstra for de 19 kr. som jeg nu skulle til og betale. Jeg bruger ikke det der play så jeg beluttede mig for af finde en ande udbyder. Den 11. marts 2012 får jeg et brev hvor TDC bekræftiger at jeg har opsagt mit mobilabbonement. Den 10. april bliver jeg så frigivet fra TDC det tog en måned, før kunne tage mit nye abbonnement i brug. Ikke desto mindre har jeg idag konstateret " på den regning jeg skal betale 1.juni for mit Home trio" at de gudhjælpemig kræver  Mobil abonnement fra 01.05 2012 - 31.05 2012 19 kr. TDC vidste d. 11 marts at mit mobilabonnemet med dem udløb den 10.april.

Jeg har talt med en medarbejder i dag som beklagede "det kunne han da se var en fejl, men kunne ikke gøre andet end kreditere mig de 19 kr. til næste regning altså til juni" jeg tænker om de lige så large når det går den anden vej.

Birgit

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Birgit

Jeg har prøvet lidt af det samme, jeg sagde jatak til Canal+ gratis og uden binding i 2 måneder.

På regningen for Maj, var jeg blevet trukket 199 kr. fra 1 maj til 31 maj.

Jeg ringede til regningsservice og hun ville slette det med det samme, ja siger jeg, fint nok, men jeg betaler via automatisk kortbetaling og så kunne det ikke lade sig gøre, så jeg får først pengene godtgjort på efterfølgende regning, surt show, men det går nu nok for mit vedkommende.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P