"dit abonnement giver ikke adgang til denne service" - kan ikke afspille fra TDC Play...

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har en Samsung S3 (Arb.-mobil med telenor abb.), "Mit-TDC"-app, homedisk og Homebox og Homeduo media.... men jeg kan ikke downloade eller streame/afspille musik fra TDC-PLLAY - og sidder iøvrigt kun 4 meter fra Homeboxen/Routeren.

Alt netværk virker og alt på både computere og Mobil fungerer som det skal - Homedisk-app installeret og fungerer.

Når "Mit-TDC"-app'en startes og jeg går på "PLAY", kan jeg se alt og vælge mig frem til musik, men når jeg vælger et musiknummer får jeg følgende meddelelse "Dit abonnement giver ikke adgang til denne service" - hjælp ønskes !!

Kan iøvrigt se, at 

m.v.h.

Karsten

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Carsten, For at få adgang til TDC Play, skal mobilen validere at du har et TDC simkort. Det er altså ikke nok at have et TDC Bredbånds abonnement, og være på hjemmenetværket, for at kunne bruge TDC Play igennem mobilen. Du kan læse mere om hvad du kan i Mit TDC app'en, afhængigt af dit abonnement på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31241 Hilsen Alex
Jamen....hvis det betyder at TDC forlænger 350 kr./md. For at jeg skal sælge mine android pads og købe mig et mobilt TDC abonnement -så tror jeg skisme at jeg lige ringer til kundeservice og beder dem om at hente deres lort igen.... seriøst - mam kan da ikke køre et reklametilbud igennem på den måde og så forlænger at folk skifter al deres hardware når de finder ud af at de har købt katten i sækken.... come on TDC.. vær dog lidt professionelle
Nuvel -giv mig et tilbud jeg kan forholde mig til..
Farvel TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P