Svar

Åbning af porte

Hej! Jeg har prøvet at åbne nogle porte og har fulgt dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672 lige indtil det sidste trin hvor jeg skulle skrive en IP adresse. Jeg har skrevet 3 forskellige IP adresser, men ingen af dem virkede. Der stod bare "ERROR: The IP address 214.85.145.101 is illegal for any of the connections subnets". Nogen der kan hjælpe mig med det så kan i skrive til mig på mail (xxmailto:viggo@openmail.ccxx) eller i kan også bare skrive her. Helst på mail.. [i]

Vh. Viktor

[i]Moderator: (undtagelsesvis) Fjernet e-mail efter brugers ønske

icon

Bedste svar af BMWTouring 13 oktober 2011, 08:26

Du skal åbne de porte CSS skal bruge (Kan ikke huske hvilke, men det kan google sikkert svare dig på Blinkende humørikon) ind mod den IP-Adresse som den pc du bruger som server har.

Dvs. har din server ip'en 192.168.1.111, så skal du åbne f.eks. port 27015 mod ip'en 192.168.1.111 ...

Se original

8 Kommentarer

Det er fordi de porte du kan åbne åbner indad, det vil sige at du skal lade dem åbne mod den pc på dit netværk, som har brug for det, og ikke mod en IP-adresse på internettet.

Kan du så være venlig at forklare hvordan jeg åbner dem? Det er en CSHumørikon frustreret (Counter Strike Source) server jeg gerne vil have kørende på mit internet.

Omaliga skrev:
Kan du så være venlig at forklare hvordan jeg åbner dem? Det er en CSHumørikon frustreret (Counter Strike Source) server jeg gerne vil have kørende på mit internet.

IP adressen var en jeg selv fandt på. (Det skulle man som jeg har forstået det.)

Du skal åbne de porte CSS skal bruge (Kan ikke huske hvilke, men det kan google sikkert svare dig på Blinkende humørikon) ind mod den IP-Adresse som den pc du bruger som server har.

Dvs. har din server ip'en 192.168.1.111, så skal du åbne f.eks. port 27015 mod ip'en 192.168.1.111 ...

Jeg har sendt dig en besked. Læs den venligst Glad humørikon'

Vh.

Hej Omaliga

Har du evt. fået løst dit problem, via et af BMWTouring's  svar, må du gerne klikke på accepteret løst tråd, da ideen med forum er, at brugere med samme problem, kan få hjælp af hinnanden. (Og så er det også en måde at sige tak til den der giver svaret til en mulig løsning.Blinkende humørikon)

Det er et offentlig forum og alle kan se din mailadresse i første indlæg. Det kan måske være en god ide at skrive til en af moderatorerne, for at få dem til at rette din mailadresse til krydser, hvis du fortryder den står der.

Nej, jeg har desværre ikke fået noget svar.. endnu. Men skal nok trykke der hvis han kan svare/hjælpe mig. :-)

Hvis min email bliver sat som krydser kan andre så ikke se/bruge den?

Hej omaliga

Ellers kan det være en anden kan hjælpe.

Ang. din mailadresse. Da du oprettede dig som bruger af forum oplyste du en mailadresse. Den mailadresse  er skjult for alle. Når nogen svarer på din tråd får du automatisk en mail der fortæller dig at der er en der har svaret i din tråd. Den der svarer ved derfor ikke din mailadresse.

Den mailadresse du har sat i første indlæg. Kan alle der læser i forum, i princippet sende mail til. men det vil de ikke kunne, hvis den erstattes med krydser eks. xxx@mail.dk. Så for at bevare din anonymitet og for at du ikke skal få spambreve, er det en god ide at skrive en PM til en moderator, som kan kamuflere din mailadresse. Klik evt. her for en PM til Ulf.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)