Åbning af links i windows 7

• Deltager
  • 2 kommentarer
Kan ikke åbne links. Når man f.eks. åbner en af nyhederne på MIT TDC siden, åbnes en side med en masse links til øvrige nyheder. Ingen af disse links kan computeren åbne. Der åbnes bare en tom tab. Hvis jeg markerer en nyhed og tilføjer denne til Favorites, kan den åbnes direkte fra favorites.

Hvis man går ind på en tilfældig hjemmeside der indeholder links, kan nogen links åbnes, og andre kan ikke, og man skal over Favorites.

Har nogen mon en ide til en løsning?

Olem

5 Kommentarer

Hej Olem

Er din java opdateret? Og er din maskive sat til automatisk opdatering fra microsoft?

åben TDC's testside og opdater java og flash- programmerne fra den side, også selvom siden fortæller de er opdateret. http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hvis dette ikke hjælper, har jeg desværre ikke flere bud.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Kunne tyde på har har en ret agressiv anti-virus installeret.

Prøv midlertidigt at slå anti-virus fra, og se om du så kan.

Er nu tilbage ved maskinen igen. Min PC er en HP 8530p, og jeg har Microsoft Essential installeret, samt Windows firewall. Jeg har forsøgt at disable firewallen, men uden resultat. Kan man disable MS Essential for en kort bemærkning bare for at teste?

Selv fra den mail jeg fik fra dig, hvor der et link 'Se svar', er det ikke muligt at åbne linket. Jeg får kun en tom tab øverst på skærmen.

Mvh. Ole

Hej Ole

Har du stadig problemet?

og har du evt. prøvet dette:

kompatibilitetstilstand.JPG

Kompatibilitetstilstand!

Har løst problemet ved hjælp af en "ekspert" til 300,-, men han ved faktisk ikke hvad årsagen var. Men det vigtigste af alt er, at jeg ikke oplever problemet med at åbne visse links mere.

Mvh. Ole.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P