Åbne for gamle spil på TDC home box

Hej Jeg ved ikke om jeg er den eneste med dette problem.

Jeg kan fint spille World of warcraft gennem min nye forbindelse via TDC homebox men jeg kan ikke forbinde til Battlenet via Diablo 2 og warcraft 3. Jeg har stadig min gamle forbindelse og hvis jeg forbinder til den virker alting.

Hvad mangler jeg at åbne for på min homebox, jeg har prøver alle tre instillinger under firewall men ingen af dem virker. jeg har også prøvet portforwarding men da jeg ikke ønsker at benytte fast ip er det ikke en løsning (det virkede heller ikke). Hvad kan jeg prøve for at få det til at virke.

MVH. En ellers stor fan af tdc

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Silverblackmore

Tak for dit indlæg.

Glad for at høre du er fan af TDC Glad humørikon

Ud fra din beskrivelse lyder det som om, at du skal have åbnet nogle porte i Homebox’en (portforwarding)

Det første du skal have fundet ud af, er hvilke porte du skal have åbnet, en hurtig google søgning eller et besøg på Blizzards hjemmeside skulle løse det.

Derefter skal du have åbnet portene, der har vi en god guide inde på www.tdc.dk/8401.

Normalt ville man gå ind og sætte en fast LAN IP-adresse op, så den computer du spiller på altid trækker den samme IP-adresse, derefter så gå ind og åbne portene for den faste IP-adresse.

Du skriver, at du ikke er interesseret i at sætte en fast IP-adresse op. Så har du muligheden for at åbne portene på IP adresse 192.168.1.10 til 192.168.1.15. Det tager lidt længere tid, men på den måde er det ligegyldigt hvilken IP-adresse din computer trækker, så vil de relevante porte være åbne (forudsat at du har mindre end 5 computere)

Håber dette løser dit problem, ellers er du velkommen til at skrive tilbage Glad humørikon

Venlig hilsen

ThomasG

Hey faldt lige over denne tråd, jeg har samme problem, det er bare alle spil den blocker. Det virkede fint indtil for et par dage siden, da jeg installererde WoW. Det virker som om den bare lukker for alle porte, undtagen dem browseren kræver. Så det er et kæmpe problem. du siger man kan portforwarde for flere forbindelser af gangen, Men kan man ikke bare åbne portene for alle på netværket. vi sidder nemlig som regel en del, på forbindelsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)