abbonoment

Hej. 

Jeg ringede ind til tdc for at få mit login til tdc-play, der får jeg af vide, at der ikke er adgang som det ser ud, men at det er deres fejl, og at jeg vil modtage en mail, når fejlen skulle være udbedret.
Her en times tid senere modtager jeg en mail, hvor der står at da mit abbonoment lige er blevet oprettet, kan der gå nogle dage før det vil virke.
Så er mit spørgsmål så; Vi har TDC-hometrio på hjemme adressen, er TDC-play musik ikke en del af hometrio abbonomentet? 
vil bare være sikker på at jeg ikke har bestilt noget ekstre, for mener jeg ikke jeg skal betale for? 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du vil finde ud af hvad du evt. er blevet tilmeldt, eller har abbonement på, bliver du nødt til at ringe til TDC, Dette er et Kundeforum, hvor kunder hjælper kunder. Vi har ikke mulighed for at gå ind og se dit abbonement.

Hvis du læser dette indlæg, især nederste afsnit er det udmærket forklaret: /t5/Om-TDC-Forum/Velkommen-til-​TDC-Forum/td-p/149717.

klipet fra linksiden:

Husk, at TDC ikke yder direkte support herinde

Dette er et kunde-til-kunde forum, og selvom vi hos TDC er til stede herinde, yder vi ikke direkte support eller hjælp. Har du akut brug for hjælp med dine TDC-produkter, skal du tage kontakt til vores support eller kundeservice: http://tdc.dk/kontakt

Klip slut.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P