Abbonement giver adgang til Play, men det virker ikke!

Mit abonnement (bredbånd) giver adgang til TDC Play (musik), men når jeg forsøger at logge ind, får jeg en meddelelse om at mit abonnement desværre ikke giver adgang til TDC Play. Jeg har nu brugt over 2 timer på at fitle rundt på den meget ubehjælpelig hjemmeside og indtastet diverse oplysninger, ændret koder og hvad ved jeg - det virker ikke! Jeg er SÅ træt af, at betale for noget der ikke virker og det kan simpelthen ikke være rigtigt. 

Sidst jeg havde problemer med TDC Play, sendte jeg TDC en mail 2 gange, hvor jeg bad om hjælp - jeg fik aldrig svar, så det gider jeg ikke ulejlige mig med igen. Jeg håber jeg har bedre held med det herinde!!!!GRRRRRRRRRR!!!!

4 Kommentarer

Jeg har det samme problem. Og hvis man bruger TDC play på tv'et skifter den selv sang i tide og utide.

Samme problem her. Abbonement giver adgang til TDC Play musik, men når jeg logger ind får jeg en fejl om at der ikke er adgang. Humørikon frustreret

banan irriterende, kom nu ind i kampen TDC!!!

Nå, nu vil TDC ikke have jeg skriver p i s s e irriterende, den laver det om til banan - jesus christ!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)