9 cifre i mobilnummeret ved sms afsendelse

Hej Er der nogen der ved hvor en sms lander såfremt at jeg indtaster 9 cifre i modtager telefonnummer. SMS en blev sendt. Men modtages den af den med de første 8 cifre eller hvad?

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det gør den ikke.

Du har antagelig ikke sat din mobil op til at vise leveringsrapporter eller gemme kopier af sendte SMS'er for så ville du kunne se at den pågældende SMS vises med en bemærkning om at "Leveringen mislykkedes".

Anyway, så er dit spørgsmål jo nemt at teste. Du kan jo sende en SMS til dig selv og så tilføje et ekstra ciffer til dit telefonnummer.

SMS'er hvor leveringen mislykkes bliver ikke modtaget af nogen overhovedet. De forsvinder blot ud i det store tomme rum, - og heldigvis for det.

For en hel del år siden kom jeg ved en fejl til at sende en SMS til et fastnetnummer. Der gik flere dage hvor min mobil i det uendelige forsøgte at gensende denne SMS. Jeg husker ikke længere hvordan jeg kom ud af det, - men jeg kan i hvert fald huske at det var både besværligt og pisseirriterende. Meget glad humørikon

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P