4G Dækning

Jeg bruger Mobil Bredbånd i området Nøragersmindevej 2791 Dragør, faktisk lige ved siden af jeres mast på bus holde pladsen, hvornår kan man forvente at der kommer noget 4G dækning her, grunden til at jeg spørger, er at på jeres dækningskort over området, er det kun en haveforening som har 4G dækning, resten af området, har kun 3G, er der en logisk forklaring på dette?, det virker lidt underligt, er der planer om i fremtiden at vi andre i området også kan modtage 4G?, nu er 4G jo ikke så nyt mere, så det ville jo være rart hvis Tdc snart kom ud af start hullerne med 4G dækningen rundt om i landet når nu Tdc sælger 4G produkter til deres kunder, men man kan ikke bruge det til noget uden 4G dækning, det ville jo være det samme som at købe en bil uden hjul. 

Mvh

Masterwest

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, den nærmeste 4G dækning ligger i øjeblikket et par kilometer syd for den position du har angivet. Og så vidt jeg kan se, er der ingen nogle planlagte ændringer i det de næste 3 måneder.

Der vil dog være en stor fokus på at få mere 4G dækning overalt i Danmark. Det er en af hovedpunkterne i TDC's forretningstrategi frem mod år 2015. Du kan læse mere om dette her: http://tdc.dk/nu/publish.php?id=33016

/Alex

Nu købte jeg for en måned siden en HTC one... netop pge 4G... og Sælgeren (tdc butik Roskilde ) lovede mig at tdc var oppe og køre på 4G netværket... jeg spurgte om jeg evt skulle have nyt sim kort eller noget, men nej..

Jeg bor i Holbæk hvor mange andre selskaber HAR 4G, men har ikke selv kunnet finde det... ringede så til support hvor jeg så får at vide at det skam IKKE er oppe endnu !!

er efterhånden træt af tdc !!... har ellers været trofast kunde i rigtig mange år... men mon ikke det er slut snart Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)