Svar

+45

Hvorfor står der nogen gange +45 foran et mobilnummer og andre gange ikke ????

icon

Bedste svar af miela1 24 november 2010, 18:30

Jeg tror det er din telefon der spiller dig et pus.

hværgang du bliver ringet opaf et dansk telefon nr får telefonen afvide at telefon nummeret er +45XXXXXXXX uden untalse.

for det er raelelt hvad telefon nummeret er, det er kun "hovde centralen" der ved at den også skal skrive +45 forand hvis det ikker er der, det svare lidt til de forskellige område koder vi en gang havde i danmark hvor 86 var århus amt, 34 var ebeltoft og xxxx var så telefon nummeret. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Rigtig godt spørsmål.

+45(0045) betyder at dert er et dansk telefonnr der ringer til dig, du skal også skrive det forand hvis du skal ringe til et dansk telefonnr fra udlandet.

det står altid forand telefon nummere du ikke her i din telefonbog hvis det er nummere du har i din telefon bog vil nogle telefoner skrive det telefonnr der står i din telefon bog sammen med navnet på den der ringer.

hvis der står noget andet ex. +1907 er det en der ringer fra et andet land idette tilfælde er fra alaska, USA +1 staten alaska 907

du kan se lande koder her

http://www.landekode.dk/, 00 skrives på fastnet telefoner, og + skrives på telefoner der kan skrive +

håber det giver mening

Er ikke helt sikker....for blev ringet op af et dansk nummer hvor personen er i udlandet hvor der står +45 foran. Lidt senere bliver jeg ringet op af samme nummer, som jo stadig er i udlandet og der står der så ikke +45 og jeg har nummeret i min telefonbog med navn.....

Egentlig en ubetydelig ting :-) men er alligevel nysgerrig hvordan det kan være  

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror det er din telefon der spiller dig et pus.

hværgang du bliver ringet opaf et dansk telefon nr får telefonen afvide at telefon nummeret er +45XXXXXXXX uden untalse.

for det er raelelt hvad telefon nummeret er, det er kun "hovde centralen" der ved at den også skal skrive +45 forand hvis det ikker er der, det svare lidt til de forskellige område koder vi en gang havde i danmark hvor 86 var århus amt, 34 var ebeltoft og xxxx var så telefon nummeret. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)