Svar

4 IP adresser, men hvordan bruger man mere end en med en Homebox?

Hej.

Jeg har igennem adskillige år brugt et Speedstream, der var koblet til en hub. Til denne hub koblede jeg mine 4 routere, der så fik 4 forskellige eksterne IP adresser. (F.eks. 87.88.89.90 - 93.94.95.96 - 101.102.103.104 og 12.13.14.15)

På trods af at det var dynamiske IP'er, skiftede de kun ved seriøse afbrydelser af forbindelsen. Det fungerede fint til mit server forbrug.

En dag besluttede jeg mig for at få et TV signal, hvilket jeg ikke har haft i mange år.

Ohh jubel, nyt hardware o/ En TDC Homebox. Men hov... Den tager en ekstern IP, og efterlader mig med tre løse ender uden IP?

Mit problem er, at jeg ikke kan bruge en ekstern IP, der er fælles for en bunke interne IP adresser.

Jeg har prøvet Serieforbundne routere, parallelt forbundne routere, DMZ fra Homebox til router 1, og DMZ fra router 1 til router 2, hvilket giver en formidabel omgang 192.168.1.???, 192.168.2.??? og 192.168.3.??? panik. Det gør stadig at begge Routere og Homebox kører på samme eksterne IP.

Hvordan får man hardwaren til at bruge abonnementets 4 IP'er?

Med venlig Hilsen og på forhånd tak til genierne der kan knække denne nød, for jeg melder pas for nu...

FritZen

icon

Bedste svar af droid 14 november 2011, 12:30

Det kan ikke lade sig gøre med homeboxen.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan ikke lade sig gøre med homeboxen.

hvordan er din opsætning nu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P