3G dækning i Salling området.

Hej TDC

Kan i fortælle mig, hvornår der kommer ordentlig 3G dækning i omegnen af Breum (10km fra Skive) - vi har sporadisk 3G dækning, så når i taler om 4G er det helt scient fiction for os.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ifølge vores dækningskort burde der være fin 3G dækning i Breum. Kan jeg få dig til at indtaste din præcise adresse på www.tdc.dk/daekning ?

Hvis du oplever dækningen er mangelfuld, kan du også melde det herinde, så det kommer med i overvejelserne når udbygningsmulighederne skal overvejes.

/Alex

Hej Alex

Nu vil jeg ikke så gerne ud med min præcise adresse herinde på dette offentlige forum, men ifl jeres dækningskort er 3G dækningen helt fint i Breum, så længe man er udenfor. Indenfor er det en noget andet sag, da dækningskortet viser at der lige i området hvor vi bor, max er 3mbit mobil internet.

Som kortet også beskriver, så er jeres dækning teoretisk og ofte står min mobil bare på edge netværket.

Har prøvet at melde dækningen som mangelfuld på det link du skrev og det virker ikke. Sandsynligvis fordi jeg er telmore kunde, men de bruger jo TDC's netværk! Så der burde være åbent for fejlmelding for alle, der bruger tdc's net.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)