Svar

3G

Skal jeg bruge 3G på en iPad, når jeg har TDC Trio og dermed kan køre wireless herhjemme???? 

icon

Bedste svar af giweo 23 oktober 2011, 10:42

Du skal ikke, men du kan !

3G kan du bruge ude i marken, hvor der ikke er en WiFi tilgængelig

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal ikke, men du kan !

3G kan du bruge ude i marken, hvor der ikke er en WiFi tilgængelig

Jo, sorry, men prøvede at slette det, for at omformulere spm.

Tak for et godt svar Glad humørikon

Hej troica

Hvis det er et godt svar giweo har givet på dit problem, burde det vel være det svar, som bærer løsnings-banner-knappen.   Overrasket humørikon

Hvis du fortryder din markering ud for dig selv, har du mulighed for at trække den markering tilbage, ud for dit svar i indstillinger. Bare et forslag.Glad humørikon

Har prøvet, men det lykkedes ikke.  Er det ikke godt nok at bjeg er tilfreds?` Overrasket humørikon

Hej Troica

hehe - jo det kan du havde ret i, men at markere det rigtige svar, er en måde at sige pænt tak for hjælpen til den bruger, der har det rigtige svar og så har det også indvirkning på hvornår giweo får ny "tittel", og det går giweo glip af, hvis ALLe "glemmer" at markere hans/hendes gode svar. Og så kan det måske være årsag til at giweo gider hjælpe andre brugere med et godt svar.Glad humørikon

@giweo

Undskyld jeg lige brugte dig som ekssempel. Jeg giver dig lige lidt ros som "plaster på såret", og så kan jeg se at du har fået en løst tråd. Tillykke med den.Blinkende humørikon

God søndag til jer begge

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Det går nok MajaH  -  det er jo søndag  :-)

Ja køb den med 3G , du kommet til og grimme dig hvis den ikke har 3G Det er ikke alle stedder der har wi-fi, og en iPad er meget alsidig Med kamaraer og hurtig navigation, og al det der Jeg har for 29 kr. TDC Small sim Kort Det er jo ikke til at Pive over.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)