Er 3 10 *Gange hurtiger end TDC når man går på nettet via mobil

hejsa

jeg er lige skifte over til tdc men kan se at tdc er ca 10 gange langsommer end 3.

min kone har stadvig 3 og jeg har hente speedtest ned på begge HTC'er godt nok ikke sammen model.

TDC kommer med 98 kbps i download  og 84 kbps i upload

3 kommer med 1274 kbps download og 360 kbps i upload.

er det tdc dækning der er nået lort eller skal jeg lave en opsætning i min mobil

har barer sat simkort over i

det er en htc incredible s, så det er jo ikke fordi det er en gamel model.

[i]

med venlig hilsen

Thomas

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

ja, nej og det omvændte passer også.

det kommer en på hvor du er henne i landet med TDC har du mulighed for at få op til 15 megabit på din telefon(hvis den kan følge med) men du har muligheden for at det kan gå så stærkt.

med 3 ved jeg ikke hvor høj en hastighed du får, men hvis jeg kænder 3 rigtig påstår de at de kan give over 30 megabit, men den holder ikke i byretten der skal være rigtig mange paremertere opfyldt før det vil være muligt og der er bare ikke nogen steder hvor de er. der udover skal du jo også have telefonen.

nå men dit problem ligger i at du måler på 2 forskællige telefon, på 2 forskællige netværk og bruger 2 forskellige nærkværks tyber.

som du kan se har den ene telefon ikke fuldt signal men køre på et 3G net, som kan trække de høje hastigheder.

den anden har fuldt signal, men køre kun på hspa som er langsommer(jeg mener 512 killobit er max men det må du ikke hænge mig op på).

det er de ting der gør forskællen, du vil i mange tilfælde kunne opleve at hvis du bevæger dig bare over til naboen ville billedet se helt anderledes ud.

hav en god aften.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

lige en suplering.

som du også kan se på billedet, så har TDC telefonen en meget mere stabil forbindelse end den telefon der køre 3, der ville du kunne opleve at skulle hente noget at så selvom at den ene tlefon er lidt langsommer så er det den der bliver forst ferdig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)