250 gratis smser ?

Fik en besked fra tdc hvor der stod jeg kunne få 250 gratis smser ved blot at sende en sms med teksten ths til 1909! Er det nogen der prøver at snyde mig eller passer det?

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej pd22

Tak for dit indlæg.

Du kan være helt roligt, tilbuddet passer Glad humørikon

TDC har 30. maj udsendt sms’er til udvalgte kunder med dette tilbud, hvor man gratis kan få 250 sms’er.

Det er bare ment som en gave til udvalgte kunder, så jeg syntes godt du kan benytte dig af tilbuddet.

Husk at svare tilbage på sms’en, hvis du vil benytte tilbuddet.

Hvis der er flere spørgsmål til dette, er du velkommen til at skrive tilbage.

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej

Ved ikke om du ser dette - men jeg vil blot sige, Tjek din regning om du har fået dem modregnet, jeg fik det nemlig ikke, skrev til TDC, hvor jeg gengav ordlyden af sms'en og tider for hvornår den var modtaget og svaret på, og 5. august fik jeg dette svar

"Tak for din mail.

Vi beklager for dette, men vi har ikke sendt dig nogen SMS vedr. 250 gratis SMS'er. Vi sender ikke sådan nogen SMS'er til vores kunder.

Du bedes venligst kontakte 1209 for at høre hvad denne SMS går ud på:

1209:

Unwire ApS
Madsnedsøgade 20, 3. sal
2100 København Ø
Tel. +45 39 20 20 66
mailto:kundeservice@unwire.dk
www.unwire.dk
Venlig hilsen

TDC Privat"

Jeg kontaktet 1209 som der står og fik en fin udskrift fra deres system, hvor der så fint står  afsender fra TDCmobil, jeg skriver så tilbage til TDC og vedhæftet den fil jeg har modtaget, hvorefter jeg får et nyt svar i dag - og alt historik er klippet bort.

Tak for din mail.

Jeg kan godt se du ikke har fået de 250 smsér som du har fået tilbud på.

Tilføjer dem derfor dags dato. Du vil modtage et brev i løbet af et par dage så du har det på skrift.

Vidste du..

..at vi har samlet alt, hvad der er relevant for dig som kunde hos TDC på[u]http://tdc.dk[/u]. Her finder du informationer om vores produkter og aktuelle tilbud.

Venlig hilsen

TDC Privat

Jeg må sige at jeg synes det er så groft at de først ikke vil kendes ved det... og at man som kunde skal ulejlige 1209 også...

Så tjek lige om du har modtaget dem eller ej...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Måske er det fordi du sendte den til 1209 og ikke 1909, som angivet i øverste post?

I den sms jeg har fået står der 1209 - så om de sender fra 2 forkellige numre skal jeg ikke kunne sige - men jeg synes bare at de er imponerende at de først kan sige at sådanne sms'er sender ikke, og når så man har dokumentationen på at de gøre, så vupti er der ingen problemer!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det er jeg selvfølgeligt enig i, kundeservice har det med at modsige hinanden. Desværre er der visse personer, som virker nyopstartede, men ikke vil erkende, at de enten ikke ved det, eller tager fejl, men kommer med lange poltikerforklaringer på ganske simple problemstillinger, som løses på fem-ti minutter ved opkald til til kundeservice på ny, med en anden medarbejder i røret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)