24 timers login på TDC Play

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hey

I har efterspurgt det - nu er det her: et login som giver dig adgang til TDC Play web ubegrænset i 24 timer fra første login... ikke noget med at timme ud midt i din favorit playliste, mens du danser glædesdans: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=29182

DBH

C

15 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Forudsat at man altså ikke lukker browseren ned, eller også er det bare Opera Browser, som jeg bruger, der IGEN ikke er understøttet.

- Men ellers igen et rigtigt godt tiltag!

Omdømme 2

Løsningen er cookiebaseret, så selv om du lukker din IE eller firefox ned så vil det fungere.

Du må gerne notere hvilken Opera du anvender

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Opera 11.11 English, Windows XP SP3 Danish

De er ved at udvikle en ny Opera 11.50, og de plejer at være ret effektive, så regn med om en måned.

Omdømme 2

Den er hermed meldt ind som en generel Opera fejl

Tak for fejlmeldingen

C

Omdømme 2

så lidt ... Hvornår kan man regne med at en sådan fejlrapport vil være fikset?
Omdømme 2

Status er at den er tilbagevist. Support kan ikke genskabet problemer med Opera hverken med login eller streaming.

Omdømme 2

Nej, jeg tror jeg har misforstået det. - Man skal stadigt logge ind, hvis man lukker browseren ned HVIS man vil tilføje et nyt nummer, - men man kan godt fortsætte streamingsafspilningen.

Er det sådan det skal forståes?

God dag!

Omdømme 2

Det ligner ikke den oprindelige fejlcase. Er det streaming eller login der giver dig problemer?

Omdømme 2

Det kan godt tænkes, at jeg ikke helt har fået formidlet det ud ordentligt.

altså, skulle denne 24-timers cookie gøre, at login også vil eksistere i 24 timer ELLER hvis man lukker browseren ned. For her i Opera så holder streaming-playeren-cookien i 24 timer / eller indtil man lukker fanen ned (man kan dog genåbne den, så virker cookies stadigt). Dvs. at I PLAYEREN fungerer det, at man ikke skal logge ind.

Men hvis man lukker browseren og igen går ind på tdcmusik.dk, så er man IKKE logget ind længere, og kan derved ikke tilføje nye numre til playeren, og så er problemet med login hvert tyvende minut jo lige vidt fra løsningen.

Omdømme 2

Kære HeinrichP

Tak for en udførlig beskrivelse. Jeg er glad for at vide at streaming fungerer sålænge der er en åben tdcplay.dk browser også i mere end de 30 min der er standard log ud. Det forklarer også hvorfor teknisk support har tilbagevist den. Jeg graver lidt videre i sagen.

DBH

C

Omdømme 2

Logon fungerer også i 24 timer, UNDTAGET hvis man lukker browseren ned. Så er man ikke længere logget ind, men streaming fungerer alligevel, men i såfald man ønsker at tilføje nye numre til playeren, så skal man jo logge ind igen, altså kun, hvis man har haft browseren lukket ned.

Fx kan man godt åbne playeren igen via historiksøgning og afspille i 24 timer, men man er ikke logget ind, hvis man tilgår tdcmusik.dk (HOVEDSIDEN), efter browser restart.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg ved ikke, om dette også kan placeres her, da det også omhandler problemer med TDC Play, men jeg forsøger alligevel.

En af mine venner fortalte mig fredag, at han - i så fald, at han, selvom han har downloadet musikken fra Play, kun har det midlertidigt, fordi så snart han blot lukker ned for internettet, mister han alt det downloadede musik, og skal til at gå hele proceduren igennem igen - for så blot at have det midlertidigt igen. Trist humørikon

Jeg kan ikke umiddelbart huske, hvilken OS han bruger, men jeg kan da kontakte ham, og melde tilbage.

Da jeg ikke selv har dette problem, tænkte jeg, at det var da et forsøg at forhøre, om i har hørt noget om dette problem/lignende.

Mvh

MacGyver

PS: Det kan godt være, at det lyder forkert (i hvert fald i mine ører), da jeg ikke er stødt ind i flg. situation.

Omdømme 2

Altså på computer eller telefon. Hvis det er telefon, skal han huske at gemme det i en playliste, eller evt. slå afspil offline-funktionen til.

Hvis det er computer, skal han sørge for at gemme det et sted, da filerne ellers bare gemmes under "Temporary Internet Files", og hvis ham så samtidigt har valgt inde under indstillinger at slette browserdata for hver gang han lukker browseren (computeren) ned, så er det derfor filerne slettes, PÅNÆR, hvis han vælger at gemme filerne et andet sted. Eksempelvis i en mappe kaldt: tdcplaymusik

Hav en god dag!

Omdømme 2

Det kan godt være, at det er et midlertidigt problem, men 24-timers login virker nu heller ikke på streaming. Men efter gen-login virkede nye tilføjede numre heller ikke

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Det er på hans computer, at han har problemet. Og tak for dit hurtige svar, HeinrichP.

Jeg vil kopiere dit svar ud til ham, og sende det til ham, og afvente svar derom, så han har svar til både telefon og computer. Håber, at han får løst sit problem - ellers skal jeg nok give lyd igen :-)

Han er på arbejde hele weekenden, men jeg vil prøve at fange ham så hurtigt som muligt, for jeg ville skam også undre mig over, at det kan foregå på den måde.

Fortsat god weekend - nyd solen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P