20/1 Mbit, langsommere efter Nytår?

Hej.

Det undrer mig en smule at mit bredbånd er blevet 2-3 Mbit langsommere i download indenfor de sidste par uger. Før dl jeg generelt med ca. 18 mbit/s, og nu ligger det mellem 15-16 mbit/s. What gives? Nogen der har et svar? Lignende oplevelser?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Jo jo. Det kan der jo være noget om Humørikon med tunge

Så vidt jeg har det noget at gøre med afstanden til nærmeste central?

Synes nu også det lyder som noget der ligger på grænsen til optrækkeri, når noget på den måde bliver markedsført som én ting, mens det i realiteten er en helt anden. Uanset hvor godt der bliver gjort opmærksom på det i "det med småt".

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige høre om du har læst den har side om Hvad du skal gøre hvis du ikke opnår den forvented hastighed.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20486

og den her forklaring på hastighed, og liste over garenteret minimums hastiheder.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20154

Ja. Jeg har kigget på dem begge, og der skulle ikke være noget at komme efter. For at sige det på en anden måde, er der ikke noget der har ændret sig "i min ende" siden hastigheden faldt, hvilket jo kun kan få mig til at tro at TDC har ændret på noget.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kan næsten garanterer dig at TDC ikke har æmdret på noget. Men du kan være uheldig at der er kommet en adsl linie i de ledninger i jorden der støder op til dem du bruge. Det kan godt give lidt støj på din linie. Se det som en motervej, der har ikke været myldretid før men nu er du så rendt ind i myldretiden og det kan koste lidt fart. Den hastighed du har hedder jo OP Til 20mb min. 10 mb

Hvis der er kommet flere kunder i kablerne, eller de eksisterende kunder har fået højere hastighed, er der ikke den samme kapasitet i kablerne. Så vil din hastighed falde lidt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)