2 mailadr. på samme bruger - som skal behandles seperat

• 0 kommentarer
Jeg har 2 mailadr. (alias) tilknyttet mit TDC abonnement. Den ene mailadr. er nu fyldt godt op af spammails og jeg ønsker derfor at 'separere' mail adr. Jeg ønsker at bevare 'spam' mailen, men den skal ikke blandes sammen med min den 'spamfri' mailadr. Jeg har prøvet at oprette en ny bruger, men begge mailadr. er stadig tilknyttet begge bruger.

Nogen som kan hjælpe

1 Kommentar

Hej fiho

Velkommen til TDC-forum.

Hvis dit TDC-abonnement et et bredbånd, har du 1 mailadresse og mulighed for at oprette 5 alliasser. Alle mail du modtager ryger i samme indbox. Jeg gætter på, at det allias du bruger til diverse websides, er dem der sender mail til dig på din allias-mail, og at det er dem der ryger i spam-mappen.

Enten kan du gå ind og tømme spammappen, eller du kan gå ind og sortere i de mail du har i spam-mappen. Jvis du har mail der du ikke ønsker skal opfattes som spam, skal du markere mailen og klikke på funktioner  rappoter ikke spam. Næste gang du modtger en mail fra den afsender ryger den i din indbox.

Hvis det virkelig er spam du modtaget og som du vil være fri for, kan du i første omgang prøve at afmelde breve fra de pågældende websider. Hjælper det ikke kan du anmelde spamen:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Kontakt-TDC-Yousee/m-p/11723#M391

Her har jeg prøvet at indgive en klage over spam:

/t5/Mit-TDC/Spam/m-p/23611#M2522

"Jeg ønsker at bevare 'spam' mailen, men den skal ikke blandes sammen med min den 'spamfri' mailadr."

Denne sætning er jeg ikke helt med på, andet end at mailadresserne på ingen måde kan blandes.

Nogle gange skal man bruge en mailadresse for at hente noget på nettet. Dette kræver ofte at man skal oplyse sin mailadresse. Det gør jeg ikke! Jeg vil ikke have alt spam in i min indbox. Derfor bruger jeg denne webside. Der kan jeg "låne" en mailadresse i 10 min. og så bliver den slettet.

Siden er her: http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P