18 eller 17 kanaler via viasat pakken

• FCG
  • 0 kommentarer
[i].. Jeg vil gerne ved hvorfor viasat pakken tilbyder 18 ekstra kanaler når man har disney kanal på tdc's ful pack.  Min søn er meget skuffed at man ikke har Playhouse Disney.  Alle has beste serie er på playhouse.  Som gamle viasat kunde kun man se playhouse disney som et del af kanal pakke.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej FCG

Tak fordi du skriver til os.

Jeg kan godt se, at det virker lidt underligt at Disney kanalen ligger både i vores Familiepakke, og i vores ViaSat-pakke. Årsagen til det er, at der er nogle af vores kunder, der gerne vil have muligheden for at få kanalen, uden at have hele Familiepakken. De kunder der abonnerer på en Hometrio Basic og har ViaSat-pakken som tilkøb.

Vi har desværre ikke Disney Playhouse i vores kanalsortiment. Men vi laver løbende brugerundersøgelser, for at finde ud af hvilke kanaler vores kunder efterspørger, så vi kan have de bedst mulige kanal pakker.

Jeg håber det besvarer dit spørgsmål, du er altid velkommen til at skrive tilbage.

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej Tomas.

Jeg kan godt forstå det du siger, jeg syns det er lidt underlig at dem det betaler mest for TV få mindre for pengene end dem som vælge ikke det store pakke.  Det vil så være rimeligt at tilbud dem som har det store pakke, en ekstra kanal. Fx disneyjunior.  Som er det nye kanal isteden for Playhouse.  Det findes ikke noget tv kanal for børn mellem 2-5 år gammel.  TDC tv pakke har noget kanon løsninger, jer er meget glade for min home trio, men min knægt på 2½ år er ikke ret imponeret da han er ikke intreseret in min pc endnu.

Mvh

FCG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)