17 udfald - Det er sku imponerende!

• Deltager
  • 6 kommentarer
^ Som overskriften siger, så det IKKE kun de 17 udfald, men det drejer sig om flere fordelt på et par måneder.

2 måneder, er vores internet gået ned ca 30 gange. Det forsvinder og kommer tilbage efter ca 5-7 sekunde. Jeg ved godt, at det ikke lyder af meget, men det er belastende når man spiller online spil.

Routeren er en TDC-Homebox, og jeg har prøvet følgende;

Genstart, og, gendan frabriks-indstillinger, slukning af router - Ja, det hjalp så heller ikke noget, da internettet smuttede ca 30 minutter efter, igen - Imponerende!

I min bydel er der ingen problemer, hvis man skal følge jeres "Driftinformation", men det kan jeg så heller ikke regne med.

Er det muligt at få tilsendt en NYERE router, og evt en nulstilling af IP-adressen? Ja, jeg har skam fundet udaf at jeg skal have fat i hotline.

Jeg skrev kun denne post for, at hører om der var andre med samme problem, og om de fik problemet løst.

4 Kommentarer

Har samme problem med korte udfald......dog kun 3-5 gange pr dag.

Afventer fortsat at kunde service kontakter mig.....indenfor 48 timer....tsk tsk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Panda_

Hvad sagde Hotline for 3uger siden, da du også havde problemer der.

Mvh.

Kim

Hej Kim.

Der blev ikke ringet derind. Jeg slukkede blot routeren, men det virkede kun kortvarigt. Nu er vi tilbage hvor vi startede - Stadigvæk en masse udfald.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen, så er det da bare at ringe til hotline, jo før - jo bedre.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)