11 valgfrie fordele til TDC kunder

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 332 kommentarer
Vi lancerer i dag helt nye mobil- og mobilbredbåndsabonnementer, der giver dig rig mulighed for at få mere underholdning og indhold i dit abonnement - og du kan selv vælge de fordele du ønsker.

På vores mobilabonnementer med Fri Tale og mobilbredbåndsabonnement med minimum 20 GB får du nu lov til at vælge imellem 11 valgfrie fordele. Det betyder bl.a. at 200.000 mobilkunder nu får adgang til langt mere underholdning og indhold i deres abonnementer - og disse kan frit udskiftes hver 30. dag.

Det hele foregår i et online univers direkte på telefonen, tablet eller computeren, hvor det er nemt og enkelt at skifte imellem de 11 tjenester du har til rådighed – disse består af alt lige fra streaming-tjenester til digital-læsning og data- og udlandspakker til dit abonnement.

Læs meget mere om de valgfrie fordele på www.tdc.dk/fordele og se, om dit abonnement giver dig adgang til valgfrie fordele.

De 11 valgfrie fordele er:

• WYPE - Fri adgang til fire valgfrie magasiner hver måned (blandt andet Bo Bedre, Costume og Bilmagasinet)
  • Mofibo - Ubegrænset adgang til tusindvis af e-bøger og lydbøger
  • C More - Ubegrænset adgang til tv, film og serier
  • Blockbuster - Én valgfri film hver måned
  • Politiken - Få nyheder, debat, viden og kultur
  • TDC Play Musik – Fri adgang til millioner af musiknumre
  • TDC Play Film- & Seriepakken – fri adgang til massevis af film og serier
  • TDC Rejseklar EU - Fri tale, sms og mms i Europa + 100 MB data hver måned
  • TDC Rejseklar EU 100 MB - 100 MB data hver måned til brug i Europa
  • Datadeling - Få et ekstra SIM-kort, så du bedre kan udnytte den inkluderede data
  • 5 GB Ekstra Data – 5 GB Ekstra Data i dit mobilabonnement hver måned

Har du spørgsmål til valgfrie fordele, så smid os endelig en kommentar Glad humørikon

17 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints pbekkerh har modtaget fra andre medlemmer.

Nu har jeg så klikket på mine fordele, som kun viser en generel oversigt, så prøvede jeg at aktivere een fordel men får at vide at "Ingen af dine fordele kan udskiftes på nuværende tidspunkt"!!

Så har jeg ringet til hjælpe linien og fået at vide at jeg INGEN fordele har, selvom der på een side står at fri tale og 3Gb giver 1 fordel og fri tale og 8Gb giver 2 og jeg har fri tale og 10Gb men jeg har alligevel ingen fordele på "den type abonnement" jeg har. Så skal jeg flyttes til et nyt abo med en merpris på 20kr.

Hvad med også at tilgodese jeres gamle trofaste kunder og ikke kun de nye i ønsker ind i folden.

Desværre er der som nævnt stadigvæk rod i jeres kommunikation. Som minimum burde der da stå direkte om og hvormange fordele man har, når man logger ind og klikker på "mine fordele"

Kan se, at jeg nu har adgang til TDC valgfrie fordele.

Er det inkluderet i min nuværende pris - for kan ikke se evt. priser på fordelene.

Hvorfor kan man ikke vælge film&serier under TDC valgfri. Når man har det som en del af de inkluderet service i sin tv pakke på TDC TV? Og det har virket til dato?
Hej.

Jeg har Mofibo, på 2 af mine abonnementer, men vil gerne have det opsagt, da vi er gået over til Storytell. Men når jeg logger ind her på tdc, så kan jeg ikke finde " mofibo " eller hvor jeg kan afmelde det igen. 

Hvor afmelder jeg mofibo henne ? Glad humørikon

Jo det er da fint med de nye fordele. Nu har TDC forvalgt mine tre fordele. Play film, musik og fri tale EU. Og det er alle jeg betaler for i forvejen, og bruger. Så alle de nye valgfrie fordele, kan ikke bruges til noget som helst. Så tak for ingenting.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg samler lige op på de kommentarer, der er kommet. Glad humørikon
@pbekkerh Jeg er ikke helt sikker på, hvilken pakke du har idag, men pris og indhold hænger normaltvis sammen. Vi forsøger så vidt muligt altid at tilgodese eksisterende kunder - vores fokus er dog på de abonnementer, du kan finde på vores hjemmeside, og det kunne godt lyde som om, at du har et andet.
@Bvoigt Evt. prisændringer vil du blive varslet omkring - ellers skulle der ikke være det. Hvis du har adgang til fordelene via selvbetjening, lyder det som om, at du har et adgangsgivende abonnement.
@JohnHegelund Umiddelbart vil jeg mene, at det er fordi, du har det i forvejen. I så fald vil der ikke være nogen grund til at bruge en af dine fordele på det. Hvis det driller, er du meget velkommen til at hive fat i vores kundeservice her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt
@Marksjensen Hvis ikke du kan finde det via selvbetjening, er det en god idé at hive fat i vores kundeservice, så der kan blive set på det. De kan fanges her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt
@dirjen Vi går i første omgang ikke ind og ændrer de fordele, du har i forvejen. Har du lyst til at få nogle andre, så kan du til gengæld ændre dem på selvbetjening.

Håber jeg fik det hele med. Glad humørikon

Jeg synes det virker som et meget lovende koncept Glad humørikon

Nu har jeg valgt TDC Rejseklar EU som min aktiverede fordel, som er en funktion jeg har ventet længe på TDC kom med på. 

Jeg har dog lige et uddybende spørgsmål: Hvis jeg slår mit data til når jeg er i udlandet, får jeg så besked om det når de 100 MB gratis data er opbrugt eller skal jeg selv være opmærksom på det (og i så fald hvor henne?) så jeg ikke får en kæmpe regning fordi jeg har brugt mere end de 100 MB? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej pernilleolsen1

Det skulle du meget gerne få besked om. Glad humørikon Så vil du få mulighed for at tilkøbe lidt mere data nemlig. 

Vi har valgt c more som fordel og mofibo. Det er nu over 14 dage siden og vi kan stadig ikke logge ind hos c more. Ringede til tdc for over en uge siden men der er ikke sket noget. Oplever andre samme problem?
Du skal ikke logge ind hos C more det kommer automatisk til at ligge i appen TDC play Tv & Film

Kan man ikke komme til at se C more på tv når man har tv gennem TDC og vælger C more som en fordel?

Omdømme 2

Badge +3
Hej
@Mbh22 Som kittos ganske rigtigt skriver, så finder du C More på play.tdc.dk eller i Film & TV app'en. Glad humørikon
@kittos Ikke som fordel. For at få den på TV'et, skal du abonnere på den på TDC TV.

har skiftet fordels til MOFIBO og har aldrig modtaget en mail med bruger/password fra firmaet. Hvor lang tid skal der gå?

Hvor hurtigt aktiveres et nyt valg af valgfri fordel ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg fik en bekræftelse stort set med det samme om, at min eksisterende Mofibo-profil var blevet overdraget til mit TDC-abonnement.
Det lyder som om, et eller andet er gået galt, da du valgte fordel - der har vist været lidt udfordringer ang. fordelene.
Har du kontaktet kundeservice? Glad humørikon

Hej Nikolaj

Vi har to mobiler i vort abonnement en med android og en med Winowsstyresystem.

Kan vi begge få Mofibo og kan vi begge være på samtidig.

Med Venlig Hilsen

fihoskib

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej fihoskib,

Et Mofibo-login kan kun benyttes af én bruger ad gangen, og der findes - på nuværende tidspunkt - desværre ikke en Mofibo-app til Windows Phone.

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)