10MB til 1GB mailbox uden gl mails slettes... Hvordan

• 0 kommentarer
Jeg har lige fået oprettet et ekstra kunde nummer for at kunne have en ekstra log ind, dvs total 2 log in. På denne nye mail til 29,- md har jeg 1 GB, men på min oprindelige mail boks har jeg 10MB. Er jeg berettiget til gratis opgradering fra 10 MB til 1 GB uden automatisk at få slettet mine mails efter 6 md (jeres alm betingelser for opgradering fra 10MB til 1 GB).

2 Kommentarer

Hej BWSC

Det er et kunde til kunde forum, så det er andre kunder du spørger og ikke TDC.

Ja det har du ret til. Og der burde ikke ske noget med de mails du her der. Men det er jo altid en god ide at kopiere sine vigtige mails hen på en usb-nøgle eller et memory-kort. Det ville da være ærgerligt hvis du mistede dem af en anden grund. Blinkende humørikon

Log på vebmail og se efter dette logo. Klik på det og du har fået en større mailbox.

mailbox størekse.JPG

Det er står i TDC alm. betingelser, som jeg læser det, er, at TDC forbeholder sig ret til at slette din postkasse, hvis du ikke tilgår den indenfor 180 dage, dvs. er inaktiv. Det er ikke det samme som dine gamle mails over 180 dage fjernes pga. alder Blinkende humørikon

Problemet TDC forsøger at tage højde for herved, tror jeg er, at der ikke oprettes postkasser, som så sidenhen efterlades til selv sig og blot hober post op over tid, uden at nogen gider komme og læse det. Det er vel blot fair at undgå spild af resourcer og CO2 på den måde.

Det samme gør alle andre/de fleste mail udbyder jo, f.eks. hotmail nedlægger også ens konto efter en inaktivitets periode, jeg husker, at de havde 90 dage en gang.

Jeg nedlægger og tidligere medabejderes postkasser, hvis en medarbejder forladet mit firma. Der er ingen grund til at en så forsat skal hobe reklame og anden spam op på vores server.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)