1000 Mails pr mappe - For dårligt TDC

Ville blot brokke mig over at der kun er plads til 1000 mails i indbakken.

Ærgeligt at man skal sætte syncroniserede indstillinger op i outlook til at flytte mails automatisk for at undgå man overskrider den grænse.

1 Gb mail indbakke er ikke meget værd når man ikke engang kan oprette en automatisk regel i webmailen til at flytte ældre mails.

2 Kommentarer

Hej Johno

Velkommen til TDC-forum.

Hvis du har outlook på din pc, henter outlook automatisk din post på webmail. Det er derfor der skal skrives en opsætning i postpogrammet. Du kan eventuelt sætte din outlook til at slette mael på webmail efter et antal dage, hvis du ikke har brug for at dine mail er i den indbox.

Når dine mail er hentet ind i outlook, kan du i princippet fylde hele din pc med mails, uden at tænke på om din webmail er fuld eller ikke.

Her er det godt nok et skilt fra windows live mail, men det ligner det der er i outlook.

Gem en kopi af meddelelsen og bagefter slet kopien efter x-antaldage.

opsætning+gemkopi-2.jpg

Beklager der ikke blev svaret, det er jo mine slægtninge der ejer dette brugernavn.

Desvære var problemet jo ikke løst for mig, for der er bare et maks på 1000 mails pr mappe.

Jeg opfordre alle til at skifte deres mail til gmail istedet for, for en restrektion som denne med 1000 mails som maks i indbakke er simpelthen for dumt.

Så er maks størrelsen på hele email kontoen jo irellevant for alle der ikke indeler deres mails i mapper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)