Svar

100 serier - men nogle mangler

Når man går ind på 100 serier oplever jeg, at der fx er nævnt 4 sæsoner på forsiden, men når jeg så går ind på de seneste sæsoner, kommer der en om at tjenesten ikke er tilgængelig og at det kan skyldes driftsforstyrelser eller at jeg ikke har abonnement. Det var vist meningen, at der skulle komme nye sæsoner i hver måned, men det hjælper jo ikke, hvis man ikke kan se de nye sæsoner.

Nogler der har lignende problem og evt. forklaring/løsning.

Tak.

icon

Bedste svar af GTH 22 oktober 2012, 15:23

Hej jhedegaard

Årsagen er at når filmene bliver publiceret (som det så fint hedder) til vores filmservere, så bliver der lagt en hel bunke af film op ad gangen - på det tidspunkt bliver mappen til f.eks. en serie dannet. Det tager derefter et godt stykke tid for systemerne at køre filmene igennem til alle serverne så de bliver tilgængelige.

Dermed kommer der til at gå et stykke tid fra mappen er oprettet og indtil der er ngoet tilgængeligt indhold i mappen - når vi lægger nye serie op.

Det skal dertil siges at proceduren formodentligt snart kan ændres - så mapper og indhold bliver synelige på samme tid.

Mvh. Gitte

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jhedegaard

Årsagen er at når filmene bliver publiceret (som det så fint hedder) til vores filmservere, så bliver der lagt en hel bunke af film op ad gangen - på det tidspunkt bliver mappen til f.eks. en serie dannet. Det tager derefter et godt stykke tid for systemerne at køre filmene igennem til alle serverne så de bliver tilgængelige.

Dermed kommer der til at gå et stykke tid fra mappen er oprettet og indtil der er ngoet tilgængeligt indhold i mappen - når vi lægger nye serie op.

Det skal dertil siges at proceduren formodentligt snart kan ændres - så mapper og indhold bliver synelige på samme tid.

Mvh. Gitte

Hejsa

jeg oplever det samme. Jeg er f.eks ved at sluge Greys hvide verden, men sæson 4 og 5 er ikke tilgængelige, men '' mappen" er der? 

Er der håb for at disse sæsoner bliver tilgængelige?

Venlig hilsen

Wsn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)