100 serier

Vi er helt nye brugere og kastede os med glæde over The Mentalist i 100 serier og nåede at nyde 8 afsnit af første årgang.

Men stort ØV!!!

2 dage efter kunne vi ikke se flere afsnit af serien?

Vi har nu forsøgt os med Castle, men efter 1. afnsit får vi at vide at den kun kan "lejes" indtil i morgen.

Vil det sige at man skal marathon-kikke for at nå at se en hel serie, eller er det et teknisk uheld?

13 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Når man ser serier eller film igennem 100 serier eller film, er "lejetiden" 24 timer fra det øjeblik du klikker afspil.

Det er dog ikke så relevant for den 100 serier og film, men mere de film eller serier man kan leje mod betaling.

Hvad sker der helt præcis hvis du forsøger at afspille det 9'ende afsnit af The Mentalist? Den burde nemlig bare afspille helt normalt.

Du kan evt. prøve at slukke dine digitalmodtagere, derefter genstarte din homebox, og tænde dem op igen. Det plejer at løse de fleste problemer med funktionerne.

Hej Alex - tak for svaret.

Nej INTET af The Mentalist er længere tilgængeligt.
Alle andre serier er intakte, bare ikke liiiige netop den, vi har forelsket os i.

Udstyr genstartet uden held: The Mentalist er der ikke.

Omdømme 1

Hej igen,

Har lige testet på eget udstyr, og jeg får samme problem.

Jeg tror man er ved at opdatere udvalgtet, og i den sammenhæng har valgt at fjerne første sæson af The Mentalist. Anden sæson ligger der stadigvæk, men det ser ud til der er driftproblemer med den sæson.

Skal nok undersøge sagen lidt nærmere, og vende tilbage herinde hvis jeg finder ud af noget. Men formentligt kommer det af sig selv på et senere tidspunkt.

Beklager ulejligheden :/

Tak for hjælpen. Kh. Ninett

Efter en meget uheldige begyndelse på vores abonnement, kastede vi os over "Castle" og nåede helskindede igennem 1. årgang. Men så...!!
2. årgang slutter efter 13. afsnit - mangler altså 11 afsnit - og 3. årgang er der slet ikke!

Det er under al kritik!!

Jeg havde samme problem, endda også med Castle og har ringet til hotline, som kunne oplyse mig om at "der var sket et eller andet med serierne, så ham tv-manden var i gang med at indlæse det hele forfra"...endvidere fik jeg at vide at det godt kunne blive efter weekenden før det var rettet. 

Der mangler i den grad en driftsinformation på alt der har med film at gøre, så slap TDC også for alle de opkald...forslaget er hermed givet videre.

Omdømme 1

Jeg er enig i at det burde være lettere at se om der en fejl med 100 film. Dog skal det siges at det er YouSee der har databasen, og adgangen til backend serverne der kan løse disse problemer. 

Fejlen er meldt videre til dem, men der er pt. ingen tidshorisont på løsningen. 

Beklager :/

/Alex

Alex skrev:
Jeg er enig i at det burde være lettere at se om der en fejl med 100 film. Dog skal det siges at det er YouSee der har databasen, og adgangen til backend serverne der kan løse disse problemer. 

Fejlen er meldt videre til dem, men der er pt. ingen tidshorisont på løsningen. 

Beklager :/

/Alex

Nu ved jeg ikke om du er her som privatperson eller i embeds medfør. Er du her i embeds medfør er en beklagelse bare ikke nok.

De serier er ét stort rod uden hoved eller hale og "tidshorisont ukendt" er ikke godt nok. Lige pt betaler jeg for en vare der overhovedet ikke fungerer, så jeg ser frem til en passende kompensation.

At det er yousee der står for det hele rager mig forsåvidt en høstblomst. Jeg har ikke købt en vare hos yousee og det eneste jeg kan bruge den forklaring til er at den fortæller mig at yousee er nogle amatører, som jeg ihvertfald heller ikke skal lægge mine penge hos.

Omdømme 1

Min rolle her på forum består i at rådgive TDC's kunder som en TDC ansat. Primært vedr. tekniske spørgsmål, men også på mange andre områder.

Dette forum er ikke beregnet til at være en klage platform, til klager må jeg henvise til www.tdc.dk/klage.

100 film og 100 serier er sammen med optagefunktion på TDC TV en del af plusabonnementet, du betaler 99 kr for om måneden. Det er en af de "værdifunktioner" der gør TDC's løsninger mere fordelagtige fremfor billgere "no frills" løsninger, men det anses ikke som et hovedprodukt.

Ligesom dig, håber jeg på at de problemer vi oplever med 100 film/serier bliver løst snart, og der bliver udviklet nogle mere holdbare og overskuelige løsninger. Så på med ja hatten og lad os nu have en lidt mere fornuftig tone i den her tråd. Glad humørikon

/Alex

Ja, så har vi så haft Ja-hatten på i over 2 uger. I mellemtiden er Castle helt forsvundet på boxen og kan stadig ikke ses på Pc (sæson 2 og 3).

Kort sagt er der ikke sket en flyvende fis. 

Jeg tror Ja-hatten bør udskiftes med dosmerhatten. Klagen skal jeg nok sende andetsteds.
Dette var blot en opdatering til dem der måtte være interesseret i TDC´s "service".

Vi har også opgivet, og som ny kunde må vi sige at vi allerede har fortrudt bitterligt! 

Fra TDC's hjemmeside:

"Med TDC HomeTrio og et Plusabonnement får du nu fri adgang til vores store
samling af verdens bedste tv-serier. Du kan blandt andet se Lost, Greys Hvide
Verden, Cougar Town, Venner, Nynne, Fringe, Gossip Girl, Skadestuen,
Supernatual, The Mentalist, Ghost Whisperer, FlashForward og Castle."

Det passer ikke længere, hovedparten af alle de serier er forsvundet fuldstændigt, og også fra serie siden på mit.tdc.dk.

Endvidere står der at gamle sæsoner altid er at finde i Serier hvor man så kan betale 9,- per afsnit, men dette er heller ikke sandt?

Har TDC mistet rettighederne til alle gode serier? Det begrænsede udvalg der er nu er jo ikke meget ved.

Sæson 5 af en serie, sæson 7 af en anden osv, ellers en masse børneserier fra Nickolodeon...

Ja, Flashforward er også fjernet.

Ville ellers have fulgt op på dem i mens de blev genudsendt.

Men det er jo så bare TDC der mister penge.

Omvendt, så er det skuffende at TDC tilbyder en service som lukkes ned uden varsel.

100 serier - Men hvis man tæller efter er der vel reelt set ikke længere 100 serier?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)