100 gange så langsom som levet...

Hmmm, har altid haft stor tiltro til TDC. Derfor valgte jeg at udskifte min stabile Bredbånd Erhverv Prof til en Hometrio Erhver's løsning.

Men nu sidder jeg på dag 3 med en hastighed på 0.15MB, som egentlig skulle have været 20MB. Og TDC kan ikke fixe det. Det betuder intet arbejde for mine medarbejdere og ingen fjernsyn for mine unger.

Det store spørgsmål er så om man burde have valgt 2 adskilte løsninger? Én til firmaet (med adresse på privatadressen), samt én til privaten.

Og spørgsmålet er om TDC tele-support overhovedet er klædt på til at hjælpe "os/mig i nød"?

Skuffende er det ihvertfald at man skal vente i 3 dage på hjælp til en løsning der kaldes "HomeTrio Erhverv".

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alagami

Jeg kan godt forstå du er træt af en linje der ikke virker, specielt når du bruger den til et firma.

Og hvis du har en serviceaftale, kan du heller ikke sikre dig ret meget bedre.

Jeg vil dog vove at påstå at supporten er klædt på til at hjælpe dig, men da jeg ikke ved hvordan din sag er håndteret, kan jeg selvfølgelig kun udtale mig generelt om vores support.

Dog er der muligheden for endnu en linje som backup, hvis ellers der er et ledigt kobberpar ind i dit hus.

Og netop når internettet bruges erhvervsmæssigt, har jeg talt med flere kunder der benytter sådan en løsning, fordi de ikke har råd til at internettet ikke virker.

Så tag evt. en snak med Erhverv Kundeservice, og hør om sådan en løsning er mulig, og hvad den vil stå i.

Du kan finde kontaktoplysningerne her:

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$