Svar

100 film

• bkp
  • Deltager
  • 1 kommentar
Det bør være muligt at få en mail eller lignende når der er udskiftning af film på 100 film !

Hvis det ikke er muligt så et sted  hvor man kan læse sig frem til det så man slipper at bladre alle film igennem.

icon

Bedste svar af GTH 14 november 2011, 19:20

Hej bkp

Der udskiftes ca. 25 film pr. måned i "100 film". Det gøres løbende - og det ville derfor være for omstændeligt, hvis der skulle udsendes mail hver gang der blev skiftet en film eller to.
Ved at kigge i underkategorien "Nyheder" burde du kunne holde dig nogenlunde ajour med hvilke film der er de nyeste - og dermed slippe for at bladre alle film igennem

Mvh, Gitte

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bkp

Der udskiftes ca. 25 film pr. måned i "100 film". Det gøres løbende - og det ville derfor være for omstændeligt, hvis der skulle udsendes mail hver gang der blev skiftet en film eller to.
Ved at kigge i underkategorien "Nyheder" burde du kunne holde dig nogenlunde ajour med hvilke film der er de nyeste - og dermed slippe for at bladre alle film igennem

Mvh, Gitte

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte.

Måske er dette et halv-offtopic spørgsmål, men ang. underkategorien Sidste Chance i 100 Film.

Da du nævner, at man kan kigge i Nyheder, for at holde sig ajour med de nyeste film, hvorledes står det så til i "Sidste Chance". Jeg ville opfatte mappens titel som film, der er ved at nærme sig sidste dato, men i denne står der dd. følgende 23 film med disse datoer for sidste chance:

3 Film med 01. December 2011

1 Film med 31. Marts 2012

2 Film med 31. August 2012

3 Film med 31. December 2012

9 Film med 31. December 2013

5 Film med 31. December 2015

Ved at tjekke disse, ser jeg en lille misforståelse, da jeg ikke vil kalde film, som ligger i 100 Film til 2013 og 2015 for "Sidste Chance"-film.

Og da slet ikke, når der i "Nyheder" er film, som udløber 31. Mar. 2012, 31. Aug. 2012 osv.

Et lille forslag - evt at have film, som udløber indenfor ca. 1 år i Sidste Chance - eller lave endnu en underkategori, som indeholder samtlige film, men ligger i rækkefølge, så de film, som har kortest tid tilbage, ligger først, og de film, der holder i mange år endnu ligger sidst - dvs, modsat rækkefølge af Nyheder.

Fordi, hvis ikke folk var forvirrede, var dette - desværre - en forkert måde at blive det.

Håber, at det kan lade sig gøre, da sikkert ikke alle har tid til at tjekke A-Z hver dag, hele mappen.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MacGyver

Den dato du refererer til, er ikke udtryk for hvornår filmen fjernes fra "100 film". Der udskiftes som tidligere skrevet ca. 25 film pr. måned i 100 film.

Mvh. Gitte

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte.

Som du nævner/har nævnt, ved jeg godt, at der udskiftes ca. 25 film pr. måned. Der, hvor problemet ligger, er en uddybning af de datoer, som står skrevet ved hver film i 100 Film.

De datoer, som jeg har nævnt i ovenstående indlæg=de datoer, som står skrevet, når man går ind på en film - feks "Det hændte i København".

Ved den står der - underneden Gratis, at den er "Tilgængelig for leje indtil 23:59 31 december 2015"-

Hvilken dato menes der da med denne/disse, for det er de datoer, som jeg har nævnt fra "Sidste Chance" i ovenstående indlæg ??

Mine svigerforældre kan ikke finde rundt i dette - de opfatter dette, som om den film ligger der fast indtil 31. Dec. 2015.

Mvh

MacGyver

Hej. jeg har os 100 film i mit net abo. men kan ikke se dem gratis skal betale 49 kr. hvordan skal jeg se dem gratis? 

MVH

Jane kristensen

Omdømme 2

Hej jane2.

Da du ikke har nævnt, hvilket abonnement, du har hos TDC, kan jeg kun komme med lidt hjælp.

Du skal have Plus-abonnement, for at kunne se 100 Film gratis på tv og pc. Læs mere om dette her: http://mit.tdc.dk/publish.php?id=29706

Håber, at dette giver dig svar på dit spørgsmål.

Mvh

MacGyver

Hej . jeg har homeduo media . det skulle jo være med i efte mine papir . ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)