1 GB data på mobilen.

• xad
  • Bruger
  • 13 kommentarer
Hej.

Jeg har bl.a. 1 GB data på min mobiltelefon.

Hvordan kan jeg holde øje med mit forbrug. Det skulle helst være løbende, og på mobilen.

Jeg ønsker en god dag.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej xad,

Nu har du jo ikke lige informeret hvilken mobil du har, men til android mobiler kan jeg anbefale appet "WatchDog", som jeg også fik anbefalet i en TDC butik da jeg købte min Samsung Galaxy S II.

Hvilken mobil har du? Glad humørikon

Hej Mathias.

TAK for dit svar.

Min telefon er en Sony Ericsson, XPERIA, ST17i. (android). Jeg er rigtig glad for den, har haft den 1 mdr.

Jeg kommer lige fra vores lokale TDC-butik, hvor jeg håbede at kunne få hjælp til løbende kontrol af mit data forbrug, MEN!!!! her var slet slet ingen hjælp at hente. Ekspedienten kendte ikke til noget og stod bare og så lige ud i luften, jeg tror det snart var fyraftenTrist humørikon. Jeg fik dog et telefonnummer jeg kunne ringe til, 80808047, hvis jeg havde spørgsmål.

Hvordan har du det med data forbrug på mobilen i udlandet. Her tænker jeg på f.eks på min GPS, Wisepilot, som min telefon var "født" med. Den skal også data-trafik udover satelitter. Kan "WatchDog" her være en troværdig hjælp.

TAK fordi du ville "lytte".

Jeg ønsker en god dag Glad humørikon

hilksen XAD

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du har allerede DataMonitor på din telefon, den ligger mellem alle de andre programmer/apps.

Derudover ER WatchDog godt, til kontrol af dataforbrug på både mobilnet og WiFi.

Mvh

Kim

TAK for hint, til KIM

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8