Netgear orbi mesh system på kaon 3420 | YouSee Community
Spørgsmål

Netgear orbi mesh system på kaon 3420

Hej forum.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg kan simpelhen ikke få den kaon3420 til at gå i brigdemode så jeg kan bruge mit netgear orbi mesh system.

Er der nogen der har forsøgt sig med denne kaon? Der er flere tråde herinde men kan ikke finde noget om denne. Yousee vil ikke hjælpe.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er tale om en meget ny router, og dette kunde-til-kunde forum kender derfor meget lidt til den.

@thomaszulu  fandt du en løsning? jeg prøver ihærdigt at få den i BM, ej lykkedes.

Det lykkedes mig ikke at få den i brigdemode. YouSee ville ikke hjælpe. Jeg afleverede mit netgear orbi tilbage. 

jeg har så nu købt det nye orbi system til 6299kr og det satte jeg til. Det skabte et nyt wifi netværk som virker underligt nok. Men kaon har jeg ikke kunnet få til at gå i brigdemode. Så jeg kører med 2 wifi-netværk. Jeg gider ikke rode med det mere, og slukker ikke for noget nu i frygt for at det går i udu igen

Omdømme 3
Badge +1

Det lykkedes mig ikke at få den i brigdemode. YouSee ville ikke hjælpe. Jeg afleverede mit netgear orbi tilbage. 

jeg har så nu købt det nye orbi system til 6299kr og det satte jeg til. Det skabte et nyt wifi netværk som virker underligt nok. Men kaon har jeg ikke kunnet få til at gå i brigdemode. Så jeg kører med 2 wifi-netværk. Jeg gider ikke rode med det mere, og slukker ikke for noget nu i frygt for at det går i udu igen

Hej @thomaszulu 

Uden at rode for meget ved noget, så kan du slukke WiFi-netværket på din KAON ved at trykke på WiFi-knappen på routerens forside i et par sekunder. Det burde ikke påvirke MESH-netværket og så slipper du for at have to dobbelte WiFi-netværk. :slight_smile:

Anna,

YouSee Forum Team

Omdømme 2
Badge

Du skal bare slå wifi fra på din Kaon, det samme setup som på Yousee booster som også køre Mesh. 

De kører heller ikke i brigemode, men er bare kablet til den første Booster som så laver et Mesh netværk.

Det dog vigtigt man slår wifi fra på ens router da dette kan forstyrre dit anet wifi/mesh..

Besvar