Hvad koster etablering af Fibernet som nuværende kabeltv kunde i Yousee? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad koster etablering af Fibernet som nuværende kabeltv kunde i Yousee?

Er yousee kunde med kabel TV abonnement. Hvad koster det i etableringsomkostninger, hvis jeg vil opgradere til fibernet i stedet? Jeg ved det er i vejen, men er ikke ført ind på min matrikel. 

Jeg er både tv-, bredbånd- og mobilabonnent hos yousee. Hvad betyder det for mit YouSee abonnement, hvis jeg køber fibernet og dermed bredbånd hos en anden udbyder f.eks. Kviknet, men ønsker at bibeholde mit tv- og mobilabonnement hos YouSee, udover, at jeg sparer ca. 150 kr./måned på en 1000/1000 forbindelse? 

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6

Desværre er der ingen her der kan svare på det, da det kun er et bruger til bruger forum.

Men du kan først og fremmest gå ind her og undersøge om du kan blive koblet på: https://tdcfiber.dk/

Hvis det skal vise sig at du godt kan blive koblet på, så kan du tage kontakt til YouSee’s kundeservice for at forhøre dig om resten på tlf. 70 70 40 40.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg blev koblet på Fiber for en 8-9 år siden, da var det gratis da fiber var i vejen, vi var 6 rækkehuse der fik fiber ind, men kun mig der bruger det nu, mit gæt er at det godt kan nu koste en 4-5000 kr. alt efter hvor langt de skal grave...

Besvar