https://tv.yousee.dk/tv-guide | YouSee Community
Spørgsmål

https://tv.yousee.dk/tv-guide


  • Bruger
  • 5 kommentarer
Det er umuligt at se oversigt paa computer. Virker kun et par gange om ugen!!!

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er inde på den hver dag, der er ikke problemer. Bruger Chrome.
Jeg bruger ogsaa Chrome har 3 computere, igaar kunne jeg bruge guiden men idag er det ikke muligt. Jeg har ikke vaeret istand til at faa guiden frem utallige gange over den sidste maaneds tid, uanset hvilken computer jeg bruger. Har aldrig oplevet at kunne bruge den paa een og ikke paa en anden, det er altid enten eller. At ringe til yousee hjaelper ikke det eneste jeg faar at vide er at bruge Chrome.
Naar jeg kan faa det til at virke nogle dage men ikke andre saa maa det vaere et problem med Yousee linket til guiden.
Omdømme 7
Badge +7
Kommer også fint ind på den når jeg kopierer dit link, men det er så som den ser ud i App udgaven, og ikke Web udgaven.
Tak for din interesse for problemet.

Jeg har her til morgen det samme peoblem som tidligere. Når jeg bruger linket https://tv.yousee.dk/tv kommer jeg ind til siden hvorpå der så er et link oppe i højre hjørne der siger tv-guide. Det er det link der er invalid (https://tv.yousee.dk/tv-guide).
Omdømme 7
Badge +7
Ingen problemer med det givne link, kommer ind, men udseendet er som på App versionen.
Omdømme 7
Badge +3
Prøver du at åbne tv-guide uden at være logget ind på tv.yousee.dk ?
Så vises en guide med alle kanaler, også kanaler man ikke en gang kan købe hos YouSee, og listen indeholder adskillige fejl. Det er ikke usandsynligt at denne guide ikke virker hver gang.

Hvis du er logget korrekt ind, og alt virker som det skal, vises en guide med de kanaler, du har adgang til. Hvis det er denne guide, der ikke virker hver gang, kan årsagen være at computeren har gemt nogle midlertidige internetsider, som er forældede, men uden at systemet har opdaget det. YouSee har for ikke så lang tid siden ændret på startsiden til tv.yousee.dk.

Prøv at slette de midlertidige internetsider. I Chrome klikkes på de tre prikker øverst i højre hjørne, derefter vælges "Flere værktøjer" og derefter "Slet browserdata". Det er nok tilstrækkeligt at slette "Billeder og filer, der er gemt i cache". Genstart derefter Chrome.
Mange tak for jeres forsøg på at hjælpe.
MEN jeg opgiver nu, har prøvet alt. Det eneste jeg har fundet frem til er at hvis jeg fjerner alle cookies fra yousee.dk så kommer billedet med den lille dreng der flyver frem. Herfra kan jeg klikke på guiden og den matrix vises som den skal, dog med alle kanaler som ikke har noget at gøre med min subscription. Hvis jeg fra den website istedet for at clikke på guidelinket prøver at logge ind og derefter clicker på guide kommer matrix ikke frem kun første linie der viser dato med tidspunkter men ingen program eller kanal oplysninger.
Tak for hjælpen men det letteste er at bruge App'en for at få en oversigt over "mine" kanaler.
Omdømme 7
Badge +7
Du skrev. "så kommer billedet med den lille dreng der flyver frem".
Det er den side hvor der skal logges ind, så er det som det skal være.
Jeg har åbenbart ikke forklaret det tydeligt nok. Når jeg logger ind fra den side og derefter clikker på guide linket sker der ikke noget, kun en tom grøn skærm uden oplysninger om kanaler eller programmer.
Hvis jeg derimod ikke logger ind kan jeg bruge guidelinket MEN så ser jeg alle de kanaler og programmer som ikke er relevante for min subscription. Med andre ord linket virker ikke når jeg bruger det fra "min" side, kun når det bruges uden at være logget ind!
Omdømme 7
Badge +7
Det bør virke når der bruges Chrome. Så må der bruges App i stedet for.
Een ting er at det bør virke noget andet er at det gør det bare ikke. Så derfor er jeg også kommet frem til at bruge App'en.
Personligt tror jeg at det blot er en programmeringsfejl på den side jeg accesser fra min konto, især da det virker som det skal nogle dage.

Besvar